Yohan Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Niks op aan te merken lekker strak en simpel, en dan ook nog die geweldige babe... Een dikke 10.. Reageren
Ferre Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 ik vind hem eigenlijk helemaal goed. Alleen een minpunt: De tekst. Bij die pixefont is het beter als je hem op None zet, en niet op Strong ofzo. 9/10 Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 ik vind hem eigenlijk helemaal goed. Alleen een minpunt: De tekst. Bij die pixefont is het beter als je hem op None zet, en niet op Strong ofzo.9/10 Dat komt omdat hij wazig was, toen heb ik hem op sharpen gezet Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik vind hem wel mooi, vooral dat naamvakje. Maar ik beoordeel hem niet zo hoog. Hij is niet zo heel veel bewerkt. Ik dnek dat er nog wat brushes enzo bij konden. 6,5/10 Succes met je photoshop toekomst! Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Adriana Lima Hierover wou ik al heeel lang een signature maken. Kom jij aan. Ik vind het een nice render, of hoort die background daar gewoon bij. In ieder geval ik zou de signature liever in een keiner formaat zien, dan hoe hij nu is. Wat mooie special effects en de tekst anders doen. Hij is nu iets te simpel, en de komt een tikkeltje saai over bij mij. Verder is de babe natuurlijk :-). Reageren
Holland_nr_1 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 kan er wel mooi uitzien maar zo kan je hem gewoon van Gamerenders afplukken ik vind dat je er wel wat brushes bij had mogen doen Jah je tekst ziet er wel leuk uit 6/10 Reageren
gta3 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 heel mooi goed gedaan uit een schaal van 10 9/10 Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Mooi alleen beetje leeg valt te verbeteren. 6,2/10 GreetzGio Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Adriana Lima Hierover wou ik al heeel lang een signature maken. Kom jij aan. Ik vind het een nice render, of hoort die background daar gewoon bij. In ieder geval ik zou de signature liever in een keiner formaat zien, dan hoe hij nu is. Wat mooie special effects en de tekst anders doen. Hij is nu iets te simpel, en de komt een tikkeltje saai over bij mij. Verder is de babe natuurlijk :-). Jep die hoort erbij, ik heb er wel een stuk aan moeten maken. Reageren
Goliat Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 - Van de achtergrond val ik in slaap. - Aan de render is niets gedaan. + De tekst is wel leuk gedaan. + Ook al is de achtergrond saai, het past wel goed bij het geheel. Cijfer: 7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.