qbdown Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik heb de main.scm geopend van GTA San Andreas. Nou wil ik er een auto in plaatsen bij grove street. Hoe doe ik dat ? Alvast bedankt, Robbin237 Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hier staat allers in wat je nodig hebt. Veel lees plezier en succes er mee. Reageren
qbdown Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Leg mij het gewoon ff uit want hij doet et niet Reageren
JGuntherS Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Wat doet wat niet? Kun je wat specifieker zijn? Reageren
qbdown Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dit is stukje code wat ik heb aangepast: 014B: $mijnauto = init_parked_car_generator #CHEETAH -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2492.378 -1667.843 13.34375 angle 90.0 014B: $1956 = init_parked_car_generator 476 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 325.12 2537.1 17.52 angle 180.0 014B: $1957 = init_parked_car_generator 513 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 348.0 2537.1 17.42 angle 180.0 014B: $1958 = init_parked_car_generator 425 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 365.51 2537.1 17.42 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $mijnauto cars_to_generate_to 101 014C: set_parked_car_generator $1956 cars_to_generate_to 0 014C: set_parked_car_generator $1957 cars_to_generate_to 0 014C: set_parked_car_generator $1958 cars_to_generate_to 0 Maar nu crasht mijn GTA: San Andreas ?? Wat moet ik doen om dit te fixen ? Alvast bedankt, Robbin237 Reageren
JGuntherS Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Waar heb je dat precies neergezet? Je kunt het het beste neerzetten bij missie 0 (check tutorial ). Reageren
qbdown Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Kan je vanaf mission 0 line ff zeggen wat ik daar moet typen om een auto in grove street te krijgen ? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 ;-------------Mission 0--------------- ; Originally: Initial 1 :INITIAL_1 03A4: name_thread 'INITIAL' 06C8: 0 014B: $mijnauto = init_parked_car_generator #CHEETAH -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2492.378 -1667.843 13.34375 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $mijnauto cars_to_generate_to 101 Zegt genoeg . (Vergeet niet die 3 ide's te kopiëren naar de MB-map, wederom check tutorial ) Reageren
qbdown Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hoe bedoel je 3 ides ?? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Kopieer de bestanden peds.ide, vehicles.ide en default.ide uit de DATA map van SA naar de map waarin de Mission Builder is geunzipped . Reageren
qbdown Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hoezo moet dat dan ? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Anders werkt #CHEETAH niet ........ (Dan zoekt MB in de IDE's naar een object met de naam Cheetah, en kopieert vervolgens het ID van dat object op de plek van #CHEETAH.) Reageren
qbdown Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Anders Crasht Ckr gta ? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Als het goed is, wil MB het dan niet eens compileren. (Unknown object #CHEETAH ofzo) Reageren
qbdown Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 bij mij zegt hij dat niet :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.