mickey Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hey iedereen, Ik heb een probleempje met een object wat ik in VC wil zetten. Ik heb alles gemaakt (TXD,DFF,COL,IDE,IPL) Maar ik heb het in VC gezet en mijn VC werkt nu niet meer goed en in moomapper geeft hij dit: Weet iemand hoe dit komt en die mij helpen?? Alvast bedankt. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dit is gewoon zo, ik had dit ook altijd, maar mijn textures zaten er wel op toen ik VC opstarten, als je alles volgens de Tutorial doet, dan zit het goed. Ook gaat het niet hoe het er in de Moo Mapper uitziet maar hoe er ingame uitziet, je moet hem gewoon op het Ingame Model testen, en niet op het Moo Mapper Model testen. Verder veel Suc6 met Mappen Reageren
mickey Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Maar als ik bij TXD Builder DFF Check doe krijg ik dit:(VC crashed als ik dichtbij het object kom) Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Hmm...Ik zou niet weten wat dat voor probleem is, nog nooit gezien, heb je met Sketchup Gemodeleerd? En dan ook de Textures uit Sketchuo gebruikt? Zo ja, dan moet je die niet gebruiken, het zijn namelijk .JPEG (.JPG) en die kan GTA niet lezen, dus moet je .bmp textures nemen, meerendeels de bestaande GTA textures, die zijn het best. Reageren
mickey Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Nee ik gebruik 3ds max 7. En ook nee,ik gebruik .bmp(weliswaar wel van internet) Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Hmm ik denk dat het dan aan je textures licht. De textures moeten op GTA formaat zijn (standaard maten zoals 256×256 of 512×512 etc. en je moet ze extra opslaan op een een of andere manier. In windows viewer ding. En dan doen ze het pas. Reageren
mickey Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Ok ik heb nu (eindelijk) mijn object in VC(mijn scripts waren gecrasht). Het ziet er zo uit: Alleen als ik in VC vlakbij het object kom,crasht het spel. Wat doe ik hier aan? Nog en alvast bedankt voor de hulp. EDIT:Laat maar het is al gelukt. Bewerkt: 23 maart 2006 door mickey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.