Tim14 Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 tja ik had meer zoiets van eindelijk ten eerste omdat ik hem niet zo bijzonder vond, en en tweede dat hij er ook nog een heel ongezond uit zag ik weet zeker dat hij 40 jaar langer had kunnen leven als hij niet zoveel bier zou drinken ofzo Reageren
Timovich Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Niet egt van mijn tijd denk ik :blink: Nooit egt liedjes gehoord ofso, Maar toch erg ook vooral omdat tie zo slechte gezondheid had.. Reageren
Q Dude Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 het is wel erg maar om nou te zeggen dat ik ze talent ofzow zal missen.... nee niet echt maar het is natuurlijk jammer voor de fans en nabestaande Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Maar ik vind niet dat je hem de schuld moet geven omdat hij aan de bier zat, hij had ook problemen genoeg. R.I.P. André hazes Reageren
Melchior Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Dat is waar, maar de een geeft er aan toe, Hazes in dit geval... De ander nou juist niet! Maar hij was een prima vent... Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Tsja... Ik hoorde het in Amsterdam... Ik was absoluut geen fan van hem, maar het is natuurlijk altijd triest als er iemand in de vernieling overlijdt. Reageren
Timovich Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Ik geef 'm ook niet de schuld alleen jammer anders had tie nog wat jaartjes kunnen leven snappie ____ [R.I.P] |____| Reageren
MightyDuck Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 (bewerkt) Ach ja weer een bekende NLer dood. Maar dit keer ben ik niet treurig ofzo, die vent die heeft zichzelf naar de dood geholpen met al dat zuipen van hem, eigen schuld dikke bult moet je maar niet zoveel zuipen! Verder was Hazes eigenlijk ook geen slechte vent ofzo. Bewerkt: 23 september 2004 door MightyDuck Reageren
RTS Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 †R.I.P† † Andre Hazes † Reageren
Thabit Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 t' is wel jammer natuurlijk maar die muziek van André boeide mij ook niets! T is misschien dom maar wat betekent R.I.P :unsure: Reageren
Melchior Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 (bewerkt) RTS: We horen hier te praten over Andre en over zijn dood. Dat hij dood is is nu wel bij velen bekend, dat hoef je niet nog eens zo mooi neer te zetten, dat zie ik gewoon als spam... <_< Edit-Mitch, R.I.P. betekent ''Rest In Peace''.- Bewerkt: 23 september 2004 door Melchior Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Ik heb op heleboel journaals gezien wat over Andre ging (onder andere Editie NL) en je ziet deze avond bijna niks anders dan andre hazes en ik vind dat terecht Reageren
Q Dude Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 ik eigenlijk niet er zijn genoeg mensen in Nederland die het geen ene reet uit maakt en dan zetten ze de tv aan en dan krijg je alleen maar die vent in beeld. Ik ergerde me ook dood toen Claus dood was gegaan bijna alle tv zenders werden meteen geblokkeerd <_< kijk dat iemand dood is is natuurlijk erg maar er zijn ook mensen die er niks mee te maken hebben en die hoef je dan ook niet te storen daarmee ofzo vind ik. Reageren
Le Freak Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Groot gelijk, Q-Dude..! Als ik dood ga, dan worden de volgende dag toch ook niet alle tv zenders geblokkeerd?? Ben ik dan minder belangrijk als Andre Hazes?? Nahh vind ik niet.. Reageren
Thabit Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 (bewerkt) Groot gelijk, Q-Dude..!Als ik dood ga, dan worden de volgende dag toch ook niet alle tv zenders geblokkeerd?? Ben ik dan minder belangrijk als Andre Hazes?? Nahh vind ik niet.. Ja, en ineens is Marco Borsato zijn grootste fan: Marco Borsato is zeer aangeslagen door de dood van volkszanger André Hazes, die op 53-jarige leeftijd door een hartaanval overleed. "Nederland heeft een icoon verloren. Hij was één van de grootste zangers van het levenslied. Je houdt van zijn muziek of niet, maar buiten kijf staat dat hij de beste was," aldus Marco Borsato in een reactie op zijn overlijden. Marco heeft veel eerbied voor zijn overleden collega want volgens hem was er niemand die zo dicht bij het publiek stond als André. "De jaren '80 waren zijn jaren. Als kroeg moest je wel muziek van André Hazes hebben, anders kon je wel sluiten. Ik weet zeker dat er niemand is die nog nooit een biertje heeft gedronken tijdens zijn nummers 'De vlieger' of 'Een beetje verliefd'," aldus Marco Borsato. Zo de RADIO 538 site Bewerkt: 24 september 2004 door Mitch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.