vinno1234 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 komt gta san andreas ook een keer op de game cube en als je een auto hebt gedownlaud hoe krijg je hem dan int spel deze vraag heb ik al eerder gesteld maar ik begreep er niks van Reageren
BaasB Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Nope, ik denk niet dat er ooit een GTA op de gamecube uitkomt. Er zijn volgens mij geen plannen op dit moment om een GTA voor de gamecube te gaan maken. Verder kun je vragen over modden beter in het modding fora zetten: klik. Succes ermee. Groeten BaasBart EDIT: Sorry Dizzee ik gaf hem die link omdat ik dacht dat hij beter een nieuw topic kon aanmaken in de modding fora. :$ Bewerkt: 21 maart 2006 door BaasB Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Denk je nu echt dat je door weer die vraag te stellen in een nieuw topic, het wel zal gaan begrijpen? Ik dacht het niet. GTA San Andreas is nu al een tijdje uit en er is zelfs al sprake van een nieuwe GTA op de PS3, dus het lijkt me vrij sterk dat die nog op de gamecube zal verschijnen.... >>> Door Dizzee: En hou alsjeblieft op met voor alles een nieuwe topic aan te maken. Als je weer een vraag hebt, stel die gewoon hier!<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Nou ik denk dat er nooit een GTA op de game cube zou komen. Want een game cube is van nintendo. En GTA games zijn van rockstar. Die twee samen word echt een slechte game. je zou GTA SA op de pc moeten kopen. Maar dan moet je wel een goeie snelle pc hebben anders is hij zo traag. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Er komen alleen exclusieve GTA's uit op Nintendo platformen, als ze al dan wel uitkomen, voorlopig moet je het doen met GTA2 op de Gameboy Color en GTA Advance op de Game Boy Advance. Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Nou Gta's Komen Op Xbox PC en PS2 Bewerkt: 21 maart 2006 door Dago58x Reageren
gta3 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 De game cube zijn meestal spellen met zo min mogelijk geweld de leukste zijn spellen meer gericht op de kinderen dan op de ouderkinder en volwasemensen dus ik denk het niet Reageren
Bling Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 GTA en Gamecube gaan gewoon niet samen, de gamecube is echt zo'n vrolijke spelcomputer, alleen maar leuke humor en vrolijke spelletjes (Behalve Resident Evil 4, dit spel is namelijk niet bepaald een vrolijk spelletje ). By the way: Een spel zoals GTA San Andreas is veel te groot om op zo'n gamecube schijfje te passen. Reageren
Yohan Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik vind het zo zwak om meteen het al oude:''Nintendo is alleen maar gezellig, kiddy games'' argument te gebruiken... Het is gewoon heel simpel, Rockstar games komen niet op de Nintendo console uit (met uitzondering van de 2 GB titels) Resident Evil was een geringe tijd zelfs een Nintendo only titel... Er zijn ook genoeg Nintendo titels die niet alleen kleurrijke werelden bieden... Nintendo just rocks.. Reageren
Miyamoto Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) @Yohan : Je hebt wel gelijk. Nintendo heeft de meest innovatieve games. Nintendo revolution zal dat wel bewijzen... Trouwens het is normaal dat GTA SA, VC en 3 niet op Gamecube uitkomen want Rockstar heeft daarvoor enkel contracten met Microsoft en een serieus contract met Sony PS: sorry om offtopic tegaan.. Bewerkt: 22 maart 2006 door Miyamoto Reageren
ikt Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Jmmr Ik heb een gamecube. Maar je kan een controller kopen om net als een GC op de PC te spelen Reageren
Yohan Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 [Offtopic] Inderdaad met een controller spelen bevalt me nog altijd beter dan met muis en keyboard... [\Offtopic] Reageren
twaka Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Ik speel nog gewoon met de muis en het keyboard.. Richten met een controller lijkt me zo lastig! Reageren
Scooter Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 eyz, Twaka; oefening baart kunst, in het begin kon ik ook helemaal niet richten met mijn ps2 controller... ok.. de muis is mischien wel wat makkelijker.. maar ik vind het goed te doen op de ps2 hoor het is maar net wat je gewend bent, en wat je jezelf aan leert. grtz, Cesar SA Reageren
Little Mister Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Als je hem op de controller speelt krijg je volgens mij gewoon de richt knop. Zoals de PS2, als je op R1 drukt richt hij op een gastje. Dus je hoeft niet echt met je analoge stick te gaan bewegen naar iemand die je wilt schieten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.