Jump to content

game cube

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eyz,

Klopt,

dat is zodat je niet hoeft te klooien met het richten in het begin,

maar je kan ook zelfstandig richten.

want zo makkelijk is het niet om erg nauwkeurig met de ps2 te richten (als je geen sniper hebt)

maar ik moet wel toegeven dat het met de muis makkelijker is,

simpel weg omdat je altijd de muis gebruikt op de pc,

stel; je muis staat ongesteld dat hij heel sloom beweegt..

stel je muis dan eens in op het aller snelst,

en ga dan meteen een spel doen.

je zult zien dat het wat lastiger word, ik denk dat het ook zo een beetje werkt met de ps2, natuurlijk heb je een joystick wat sowieso het richten al heel anders maakt, maar ook de snelheden zijn anders,

maar laten we het er maar op houden: tis net wat je gewend bent ;)

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Geplaatst:
Dus, als je een controller aansluit op je PC, werkt die auto-richt functie dan?

Waarschijnlijk wel. Bij andere spellen heb ik dit ook wel eens en dan kan ik met de controller ook auto richten. Je moet wel eerst de richtknop indrukken om hem automatisch zijn doel te laten zoeken. Vergeet niet je controller op je PC goed aan te sluiten, zodat hij het ook werkelijk doet. Ik hoop dat het lukt, en dat het schieten ook lukt = BOOM HEADSHOT!!

Geplaatst:

gta sa op gc ? dacht het niet

-gta sa kon nipt op ps2 en gc is nog minder zwaar dus onmogelijk

-nintendo is tegen geweld dus NOW WAY :cab:

Geplaatst:

Je zegt het net alsof de GC, GTA SA niet zou aankunnen... :schater:

Eerst was er ook dat gemieren**** dat Vice City niet haalbaar was voor de Gamecube, en toen kwam True Crime uit...

Geplaatst:

GTA San Andreas komt ook niet uit op de GameCube omdat er veel minder mensen een GameCube hebben en zo zou de winst veel minder zijn dan bij PS2, XBOX en PC.

En daarnaast natuurlijk wat al eerder is gezegd:

- Geen contract.

- Nintendo is tegen geweld.

Geplaatst:

Maar volgens mij kan gamecube toch geen DVD schijfjes lezen dus pas er ook meer op een GC disc.

Dan moet je al een paar cd's hebben en een cd wisselen per eiland is ook niet echt leuk dus daarom hebben ze het er niet op uitgebracht (ook omdat het niet sterk genoeg was...).

Geplaatst:

CD wisselen per eiland wat overdreven... :schater:

Ik krijg het idee dat we hier alleen maar te maken hebben met mensen in het bezit van een Ps2 of Xbox... :ch:

Pfff de Gamecube kon Vice City makkelijk hebben, en ik het het gevoel dat San Andreas ook geen probleem was geweest, SA zag er op de Ps2 ook niet geweldig uit, en als ik dan kijk naar een game als True Crime:NYC... Dan weet ik toch vrijwel cker dat SA echt wel op de Gamecube had gepast.

Nintendo - Tegen geweld

Ik weet het niet hoor, Nintendo heeft denk ik gewoon niks met Rockstar, Want ik vind games als Resident Evil, TimeSplitters en True Crime toch echt geen geweldloze games hoor...

Geplaatst:

Het zou wel erg vreemd zijn als er een GTA op een Nintendo console zou uitkomen.

Dat is volgens mij nog nooit gebeurd.

Maar als Rockstar dat zou doen, dan zouden ze er weinig mee opschieten, want de meeste hebben toch een PS2 XBOX of een PC.

Maar Nintendo heeft wel weer zijn eigen toppers :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...