kees1991 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) allereerst sorry voor mijn type vouten maar k heb dyslexie dus het gaat niet beter (dit zeg ik alvast effen voordat er weer mensen gaan zeiken) ik heb 3ds max. 8 trial en heb img tool 2 nu heb ik de hydra exporteert met img tool nu wil ik daar een 3ds file van maken ik weet dat dit kan met ZModeler 2.0.7 maar die moet geregistreerd worden om te kunne importeren ik ik wil dat niet kopen. nu weet ik dat je een plugin (of zo iets) kunt downloaden maar k weet niet waar k weet niet hoe dat heet en k weet niet hoe ik dat moet installeren dus kan iemand mij misschien helpen kees1991 sorry voor mij type vouten Bewerkt: 21 maart 2006 door kees1991 Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 En voila, hier de url voor de 3dsmax scripts Kliks. Je moet ze in de Scripts map van je 3dsmax zetten. Je kan ze openen door in 3dsmax naar scripts te gaan, en dan run script te kiezen. Om een dff te importeren heb je het script gta_dff_IO_25aug05.mx nodig. Importeer dan een dff en sla hem op als een .3ds file. Veel succes! Greetz Wazuup Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) ja vet bedankt voor de daunload maar ik snap er geen hol van als ik 3ds max8 open dan komt die eerst met 2 of 3 foutmeldingen en als ik dan op de knop van dff druk dan krijg ik dit en dit krijg ik als ik 3d max 8 opstart Bewerkt: 22 maart 2006 door kees1991 Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Je heb de scrips er verkeerd staan. Heb je gewoon de hele map scrips vervangen? Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 nee ik heb de scrips er alemaal bij geset in C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8\Scripts\Startup en in C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8\Scripts Reageren
Blastov Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Download die van oktober, heb je meteen de nieuwste, link Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 sorry Blaster27 maar uwe link doet het niet dat maakt opsig niet meer uit want ik heb het al het is me gelukt hij werkt bedankt voor jullie hulp Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Ik plaatst mijn vraag maar even hier: Heeft elke dff een .col nodig als je het tastbaar wil hebben? Zoja, waar zit dan bijvoorbeeld de col van de tram.dff? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik plaatst mijn vraag maar even hier:Heeft elke dff een .col nodig als je het tastbaar wil hebben? Zoja, waar zit dan bijvoorbeeld de col van de tram.dff? Ook als je dff niet tastbaar moet zijn dan is er een col nodig. In zo'n geval word er wel een col toegevoegd Zo werk GTA nou eenmaal, zonder een col loopt je GTA vast. De col van de tram.dff weet ik niet, ik neem aan dat het niet tram.col is want dan had je het niet gevraagd Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 De col zit bij de voertuigen steeds verwerkt in de DFF file. Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Is dat ook zo voor die wolkenkrabbers is LS? En hoe kan je een col in de dff verwerken? Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.