DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hey jongens ik heb een vraag. Als ik bijvoorbeeld ga dansen met Denise. Hoeveel punten moet je dan halen. Ik haalde 2490 punten.
Ruurd31 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dat is volgens mij wel genoeg punten. Als je na deze date Progress with <je vriendin's naam> omhoog gaat heb je goed gedanst. Gaat hij naar beneden dus een min, dan moet je beter dansen tijdens een date.
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Maar het zijn niet genoeg punten. Want op het laatst als ik haar terug hebt gebracht zegt ze. Je bent niet goed voor een meisje. Ik had 2490 punten. Moest ik dan 2500 punten halen ofzo.
Ruurd31 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dan heb je helaas niet goed gedanst. Volgens mij is het minimaal te halen punten 2500. (denk aan de missie "Life's a Beach) De meesten roepen wel dat je 3000-4000 punten moet halen, maar ik haal deze missie ook altijd met 2900. Tip: Doe gewoon altijd je best om zoveel mogenlijk punten te halen.
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hmpf heb ik hem op 10 punten na niet gehaald. Maar hoeveel keer moet je goed dansen met een vriendin ?
Ruurd31 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dat hangt van je date af. De ene keer wil ze dansen en de andere keer uit eten. Als je tijdens een date moet dansen, kun je het spel ook opnieuw laden. Dan start je weer een date en heb je kans op een andere soort date, bijvoorbeeld autorijden. Je kunt tijdens een date: dansen, uit eten en autorijden.
gta3 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Hmpf heb ik hem op 10 punten na niet gehaald. Maar hoeveel keer moet je goed dansen met een vriendin ? veel keer ik moest voor %100 3keer dansen maar ik vind het niet zo moelijk Haal haar op zonder auto volgens mij breng dat geluk dat je niet met haar moet dans Bewerkt: 21 maart 2006 door gta3
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Dus het kan ook zo zijn dat je niet met Denise hoeft te dansen. Maar ik wil dat pimp suit zo graag kan je dat niet ergens kopen ik hoor er gestoord van. En is dat echt zo als je Denise zonder auto ophaald dat je dan niet hoeft te dansen. Bewerkt: 21 maart 2006 door denkaanhenk
BaasB Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Nee, dat kan helaas niet. Dus volg gewoon die tip van Ruurd op: Als je moet dansen, doe je gewoon Load Game. Dan ga je weer naar Denise toe, en waarschijnlijk hoef je dan niet te dansen. Moet je wel dansen, dan doe je nog een keer Load Game. Dan is de kans groot dat je niet hoeft te dansen. En als je d'r nou echt helemaal geen zin in hebt, zet je je save game toch gewoon lekker in het Save Game aanvraag forum? Succes jongen. Groeten BaasBart Bewerkt: 21 maart 2006 door BaasB
Ruurd31 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ja, dat kan zijn. Je kunt tijdens de date van Denise ook een Drive-By doen (Dit is altijd beschikbaar, ook als ze dansen wil. Dit moet je dan gewoon gaan doen, daarna zal ze zeggen dat je haar terug naar huis kan brengen). Je gaat dan langs Ballas/Vagos members rijden. Denise zal ze dan proberen dood te schieten, dit doet ze omdat ze bijna vermoord is in de missie Burning Desire. Nu heeft ze een hele grote hekel aan die gang en daarom ze graag wil afschieten. Als ze tijdens een date genoeg gang-members heeft vermoord, dan zal ze terug naar huis willen. Als je haar bij huis hebt afgezet, dan haal je de missie!
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ruurd31 heb je die info die je wel eens eerder voor de save game hebt ? want ik weet niet op welke site ik er een moet maken. En ik weet ook niet hoe.
Ruurd31 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Bedoel je "Hoe zet ik een savegame online?" Save-game Uploaden en ToevoegenKijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 ) Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren. Een ander alternatief is http://www.uploading.nl. Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload. Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link. Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C. Plaats daarna je link in je aanvraag. Of doe het via de bijlage functie van het forum: Druk op bladeren. Ga naar GTA San Andreas User Files te vinden in de map mij documenten. Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk op Deze Bijlage toevoegen. Ga verder met je bericht. ----- Save-game terug zetten Download je save game file en plaats hem weer in de map GTA San Andreas User Files Mij documenten - GTA San Andreas User Files Als het een zip file is rechtemuis knop klikken -- Alles Uitpakken. Bewerkt: 21 maart 2006 door Ruurd31
BaasB Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Zo moet je je save game uploaden: (quote van Ewoud) Save-game Uploaden en ToevoegenKijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 ) Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren. Een ander alternatief is http://www.uploading.nl. Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload. Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link. Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C. Plaats daarna je link in je aanvraag. Of doe het via de bijlage functie van het forum: Druk op bladeren. Ga naar GTA San Andreas User Files te vinden in de map mij documenten. Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk op Deze Bijlage toevoegen. Ga verder met je bericht Succes ermee. EDIT: Ruurd31 was me voor. Groeten BaasBart Bewerkt: 21 maart 2006 door BaasB
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Bewerkt: 21 maart 2006 door denkaanhenk
twaka Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik heb eigenlijk nog nooit gedanst met een date .. Omdat er altijd staat "Breng haar naar een restaurant ofzo.." Dus dat is ook het enige wat ik doe. Daarna is ze moe en wil ze naar huis! Offtopic: Als je bv: 60 % dating hebt.. Hoe kun je dan sex hebben?
Recommended Posts