Little Mister Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dat zegt ze vanzelf, dan staat er "You're invited for coffee". Zoiets dan, dan kan je ja of nee kiezen. Dus je merkt het vanzelf wel wanneer ze wil.
twaka Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik heb ergens een keer een screenshot gezien waar bij je zelf iets moest doen met de sex.. Kan dat ook, of wat is dat?
-Matthijs- Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Ik heb ergens een keer een screenshot gezien waar bij je zelf iets moest doen met de sex.. Kan dat ook, of wat is dat? Dat heb je goed gezien, daar ging het over de Hot Coffee Mod. Ik denk dat je functies van mod al wel door hebt. Als je hem wil hebben, moet je even rond google'n! Bewerkt: 21 maart 2006 door -Matthijs-
-Niels- Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb ergens een keer een screenshot gezien waar bij je zelf iets moest doen met de sex.. Kan dat ook, of wat is dat? Let er wel op, dat je dan de update van GTA SA niet installeert, die blokt namelijk deze mod waardoor hij niet zichbaar word.
Alexy Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Bij mij nodigt ze me ook wel eens uit voor koffie, en dan loopt het spel vast (als ik positief antwoord). Ook alle mods van de n00bmode uitgezet, en hij loopt nog steeds vast, toen heb ik d'r maar neergeschoten .
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 En hoe kun je rollen. Want in die missies zag ik Big Smoke rollen tijdens het schieten. Ik weet niet welke knoppen je daarvoor moet gebruiken.
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Als je op de toets C drukt tijden het spel, dat gaat CJ bukken. Druk je dan bijvoorbeeld op de teots A dan rolt CJ naar Links, druk je op D dan rolt CJ naar rechts
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 En waneer kan je die street races in Las Venturas doen ? Ik heb SA al uitgespeeld.
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Je kunt de streetraces doen nadat je de autoschool hebt gehaald. Je krijgt dan een telefoontje dat de streetraces + air races beschikbaar zijn. Je herkent de streetraces/air races als een vlaggetje op de radar. Als je dan bij het vlaggetje bent aangekomen kun je de streetrace doen welke je graag wilt doen. Haal je deze race dan krijg je $10.000,= erbij. Je moet hem winnen, want wanders haal je deze "streetrace-missie" niet. Dit telefoontje komt naar de laatste SF "Yay-ka-boom-boom" of na het halen van de vliegschool. Hier kun je al bescheiden informatie vinden over de Streetraces van Las Venturas. Bewerkt: 22 maart 2006 door Ruurd31
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Maar ik kan de autoschool niet halen. Ik heb Burn And Lap al 100,0000 keer geprobeert maar die lukt niet. Zijn hier geen cheats voor om die missie te halen. Of heeft iemand anders een oplossing.
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Kijk eens hier. Je vind daar een filmpje over Burn and Lap, verder heb je dit al eens eerder gevraagt. Je moet proberen de handbrake te kunnen maken. Als je dan in een bocht komt druk je op spatie, dan stuur je een kant op en draaien de achterste wielen door. Je kunt daarna meteen weer verder rijden. Je moet eerst proberen om zo'n bocht te maken met die handrem (handbrake), en daarna proberen onder de veertig seconden te duiken. Dat is niet echt moeilijk als je dat met die handrem makkelijk kunt doen Bewerkt: 22 maart 2006 door Ruurd31
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Hoe krijgen ze het voor elkaar. Ik heb het al een 100,0000 keer geprobeert. En ik haal altijd 0 %. En die gast haalt hem in 1 keer 100 %. En oefenen hebt ook geen zin. Ik heb het in San Fierro zelf ook 100,0000 keer geprobeert. Maar niks helpt ik heb het een half uur geleden ook al 20 keer geprobeert maar het lukt me echt niet. Ik ben al SUPER BLIJ als ik brons haal. Heeft iemand nog een andere oplossing info ofzo ?
twaka Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Is er mischien een tip hoe je de laatste missie van de autoschool moet halen? Die lukt mij namelijk ook niet! Die missie van dat je een rondje door San Fierro moet rijden binnen 2 minuten als het goed is..
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Heeft iemand nog een andere oplossing info ofzo ? Je de Savegame aanvraag. Deze kun je altijd raadplegen, zelfs voor alles goud! Is er mischien een tip hoe je de laatste missie van de autoschool moet halen? Kijk eens alle filmpjes missies eens. Deze vind je hier.Je begrijpt dan hoe de missie gaat en hoe je het moet doen. Deze laatste missie is niet echt moeilijk. Je moet proberen heen te rijden en dan weer terug. Als je er doorheen bent gegaan neem je dezelfde route als je heen bent gereden. Zo kom je heel gemakkelijk onder de 2 minuten Bewerkt: 22 maart 2006 door Ruurd31
Recommended Posts