DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 En wat krijg je allemaal als je de autoschool hebt UITGESPEELD ?
Typhoon Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Er komt een Super GT naast de driving school te staan.
Dizzee Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Euh denkaanhenk, we hebben ook nog een zoekfunctie hoor.. Kijk eerst altijd of er een al bestaand topic daarover is waar het antwoord misschien al instaat. Ook begint het mij op te vallen (zoals ruurd) dat jij veel vragen hebt, die je voorheen al gesteld hebt. Dit begint een beetje op spam te gaan lijken, bij deze ben je gewaarschuwd...
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 En wat nog meer. Maar vanavond post ik mijn save game. Dan gaat mijn pa mij helpen om hem hier optezetten.
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 En wat krijg je allemaal als je de autoschool hebt UITGESPEELD ? Er komt een Super GT naast de driving school te staan. Nog een kleine aanvulling hoor Typhoon, je vergeet enkele dingen Als je alles brons hebt (of een enkele goud, maar NIET alle) , dan krijg je een Super GT voor de Driving School. Heb je alles Zilver (of een enkele goud, maar NIET alle) dan komt er een Bullet te staan. Heb je alles goud, dan komt er een Hotknife voor de autoschool
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 En je kan toch ook auto,s exporteren wat is dat precies ? En hoeveel kost wangcars eigelijk ?
Sh Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 En je kan toch ook auto,s exporteren wat is dat precies ?En hoeveel kost wangcars eigelijk ? Gebruik de zoekfunctie!
twaka Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Als je wilt weten hoeveel wang cars kost.. Zul je toch nog ff wat verder moeten gaan in het spel..
Little Mister Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Exporteren is als je een missie hebt gedaan die je moest halen van de boot van Cesar. Daarna komt er een bord te staan met auto's die je moet zoeken. Die breng je naar de boot en parkeer hem in de rode marker, je krijgt er dan ook geld ervoor. Ligt eraan of hij nog heel is of niet, zo niet krijg je minder geld. En van dat Wang Cars kan je zelf ook wel zoeken
Sh Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Tip: Als je auto kapot is gegaan kan je hem het beste resprayen bij de Pay 'n Spray In Doherty. Zo krijg je er toch nog het maximale geld voor, als je hem verder heel laat dan!
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Is wangcars een huis of gewoon een save kaartje buiten ?
GTA-Sheep Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 We gaan ermee stoppen Denkaanhenk. Voor elk antwoord wat wij hier geven zoek jij weer een nieuwe vraag en 90% van die vragen kun je gewoon vinden als je er even naar zoekt op dit forum. Bovendien bestaat er ook nog zoiets als het boekje bij je spel waar het een en ander in staat en verder kom je de meeste antwoorden tegen als je gewoon het spel speelt. Zoals Dizzee hierboven al aangeeft raakt het geduld inmiddels wat op. Kortom: laatste waarschuwing. De eerst volgende vraag die je vanaf nu stelt die IK kan vinden met de zoekfunctie kost je 20% Topic gesloten, niet mee eens: PM
Recommended Posts