ACID Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 als ik mta speel heb ik me auto besturing op de pijltjes toetsen, maar als ik wil vliegen vindt ik de besturing te moeilijk, dus weet er iemand een makkelijke besturing voor me vliegtuigen en helikopters ?? Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik zou de auto op WSAD doen, en de vliegtuig op pijltjes toetsen, en Q en E. Je kan ook juist doen dat je met het vliegtuig met W naar beneden gaat en met S naar boven, of hetzelfde met de pijltjes toetsen. Reageren
ACID Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 ja, maar ik ben niet gewend om met me auto met wasd te sturen Reageren
Azer Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 ja, maar ik ben niet gewend om met me auto met wasd te sturenkwestie van aanwennen (heb er zelf ook moeite meegehad )... Reageren
ACID Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 maar Azer hoe heb jij je vliegtuig besturing ?? Reageren
Joriz Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Besturing is gewoon precies hetzelfde zoals je het in GTA:SA hebt ingesteld. De hele besturing staat uitgelegd in het boekwerk wat bij GTA:SA zit. Tevens is er diverse uitleg in WikiGTA te vinden. Reageren
ACID Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 weet ik, maar bij gta:sa krijg ik hem ook nog niet helemaal goed ingesteld. weet iemand nog een goede vliegtuig besturing ?? Reageren
Azer Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 maar Azer hoe heb jij je vliegtuig besturing ??gewoon de standaardknoppen (QE + WASD + Pijltjes) Reageren
ACID Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 dus rijden met wasd vliegen met pijltje omhoog omlaag en sturen met qe of anders ?? Reageren
Azer Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) dus rijden met wasdvliegen met pijltje omhoog omlaag en sturen met qe of anders ?? QE is om extra naar links/rechts te sturen (of te draaien). Ik gebruik gewoon echt de standaardknoppen...(met rijden en vliegen dus beide W > naar voren, S > naar achteren, A > naar links, D > naar rechts. En de pijltjes voor naar hoog/laag). Bewerkt: 24 maart 2006 door Azer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.