Jump to content

computers

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een versleten 386 ofzo

die heb ik uit elkaar gehaald :koffie:

2 ventilatoren , daar heb ik een 9 v mobiele ventilator van gemaakt

kabels moet ik nog gebruiken

lampjes moet ik ook nog gebruiken

moederbord enzo ,weet ik niet wat ik er mee moet doen

maar mijn vraag is ,wat doen jullie als julie een oude of versleten computer hebben ?

Geplaatst:

bewaren als er ruimte is en als het een goede pc is.

De windo`s 2000 is goed maar de windo`s 98 vind ik beter om mee te werken

Me windo`s 98 zal ik nooit weg doen.

Geplaatst:

ik heb zo,n ding van een walkie-talkie weet je wel ,en als je die draden op een 4.5 v batterij houd

hoor je gekraak

Geplaatst:

Je moet hem gewoon bewaren, wij hebben op zolder ook nog 2 oude PC's liggen, af en toe kanpt er een kabeltje, en dan ga je in je ouwe PC romellen voor een vervangend onderdeeltje.

Ook kan je je ouwe PC's Case Tunen, dat is je PC helemaal aanpassen, onderelen die je niet gebruikt er uit halen, en bijvorbeeld alle nodige onderdelen, in de afvalemmer met Neon erop etc.

Hieronder een link:

Case Tuning.be

Geplaatst:

Ik sloop ze gewoon helemaal uit elkaar en alle onderdelen die nog bruikbaar zijn gaan in een verhuisdoos de schuur in. Zo bouw je inderdaad een mooie verzameling kabels, geheugen, HD's en vooral jumpertjes, schroeven en afdekplaatjes op. Altijd handig, is het niet voor jezelf dan wel voor een ander. De oude kasten gooi ik altijd weg, die nemen veel te veel plek in.

Edit @ Ewoud: ik sloop ze ook wel met respect uit elkaar hoor :). Ben absoluut dol op PC's......

Geplaatst:

Als we een oude comp hebben, haal ik 'm uit elkaar.

Als er nog wat handigs tussen zit gebruik ik het om de comp een beetje op te voeren.

Zelfstandige ventilator, heeft zijn eigen energie toevoer.

De toevoer van de comp wel even bijstellen om minder stroom door te laten, anders brand hij mischien door.

Geplaatst:
Ik sloop ze gewoon helemaal uit elkaar en alle onderdelen die nog bruikbaar zijn gaan in een verhuisdoos de schuur in. Zo bouw je inderdaad een mooie verzameling kabels, geheugen, HD's en vooral jumpertjes, schroeven en afdekplaatjes op. Altijd handig, is het niet voor jezelf dan wel voor een ander. De oude kasten gooi ik altijd weg, die nemen veel te veel plek in.

Uit elkaar slopen :{ Ik krijg een hart aanval....

Die dingen met respect behandelen.... ik ben echt dol op die oude pc's de mooiste die er zijn.

Geplaatst:

Als het ding niet meer werkt neem ik een sloophamer :clown: .

Als hij wel nog werkt dan ga ik doodleuk in DOS klooien.

Soms durf ik er ook wel eens Windows 1.0 of 3.1 er op te zetten.

Lekker nostalgisch :clown: .

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...