ShortY- Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Oh oude computers, heeeerlijk , ik krijg ze wel eens van het kantoor van mijn moeders werk, het zijn voornamelijk pentium III's, dus daar valt nog wel wat mee te doen, ik vind het gewoon leuk om van een heleboel zooi, een goed werkend pc'tje te maken, en de rest gaat in dozen naast me bed achter in mijn kamer Reageren
EXIT Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) je kunt er ook een bbq van maken ontoppic: ik haal alles er uit en flikker de onbruikbare dingen er weg Bewerkt: 2 april 2006 door tectron Reageren
coz Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 topic doet me ergens aan denken vroegah coz -> ict school coz -> dumpzaak coz met 5,1/4 inch (a 2 gulden 50 ) floppy disk drive en paar schroevendraaiers -> school klas -> tussenuur , er achter komen dat zo'n oude drive bomvol spoelen zit rookhok -> een groot slingerfestijn van afgewikkelde spoelen :') denk dat we makkelijk 50 a 100 meter koperdraad hebben afgewikkeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.