XxGiOxX Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 HELP MY PLZ Voor makkelijker praten PM om mijn msn. Maar zo leg ik het ook uit.. Wie kan mij helpen. Ik gebruik photoshop 7.0 En rechtsboven staat Filter daarnaast staat brushes Maar als ik op brushes click en mn settings zijn klaar Kan ik niet op ok klikken:S..Hoe zet ik die settings gewoon op de Sig.Netzoals ik bijv. Als ik op shear Klik dat ik later op ok kan klikken. Hoe doe ik dat bij die Brush settings. De gene de me helpt grijgt een Pressy ( Sig als Cadeautje ) Help mij aub.. GreetzGio .. Reageren
Arjen Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dat gaat gewoon automatisch, als je alles instelt en je begint te brushen, dan brush hij gewoon zoals de instellingen staan. Je hoeft nergens op ok te drukken. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hartstikke bedankt,Kan je ook Pmen voor me msn.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.