Siya Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 hey ik heb een probleem met gta sa Als ik de missie drive thru wil spelen en ik kom aan bij het stuk van de achtervolging herstart mijn pc met na opnieuw opstarten de melding dat het systeem herstelt is van een serieuze fout. Ik heb al geprobeerd alle settings uit of op low te zetten en het spel opnieuw te installeren. Mijn gegevens: amd 3400+ 2,21 ghz 1gb geheugen ati x300 128mb videokaart Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Hey Sya, welkom op het forum . Als het telkens voorkomt is het best een serieus probleem. Ik heb eigenlijk best wel een coole tip voor je. Gebruik het Savegame Aanvraag forum, daar kun je een topic aanmaken om de missie te laten halen. Als de savegame gedaan is door iemand, dan kun je verder spelen en dan heb je de kans dat jij dat restart niet meer krijgt. Ik hoop dat het werkt Succes! Reageren
Siya Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 ok ik zal het proberen. En een serieus probleem zal het denk ik niet zijn, want verder doen al mn spellen het gewoon goed. Ik had ook ergens gelezen dat SA soms problemen geeft als je een ati kaart hebt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Kan inderdaad heel goed aan de Video-kaart liggen, heb ik bij mij oude Videokaart gehad, bij een ander spel, mar dit kan ook komen doordat je een gecrackte of gekopieerde versie heb, dan kunnen we je helaas niet verder helpen. Maar het beste is eerst proberen wat Ruurd zei, maar ik denk dat dit probleem hierna steeds vaker herhalen. Reageren
Siya Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 naja als het niet werkt dan houdt het op he, in ieder geval bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.