power749 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik (een moddling beginner) wil gta3 modden, dus ik ben begonnen met autos via de img tool enz en dat ging heel goed ...nou heb ik alleen nog een probleem met de gta3 weapon stat editor..ik ken aanpassen wat ik wil maar merk er in-game niets van...weet iemand hoe dit werkt??? p.s. ik heb de zoekfunctie al gebruikt. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Deze tool had ik ook gedownload, een paar Functies werken er maar van, de rest heeft geen enkele uitvoering, je moet dus eigenlijk overal een beetje aan klungelen, zo komt er wat uit, je kan wel wat dingetjes aanpassen, maar niet al te veel, zoals je denkt als je al die Functies ziet. Reageren
power749 Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Dus als ik het goed begrijp werkt dus de helft maar? Heb jij misschien tips voor het modden van de stats? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.