Jump to content

Kleding gezocht !

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo !!

Mijn CJ is onwijs saai. Ik kan nooit leuke kleren bij elkaar zoeken. Kan iemand hier een paar verschillende dingetjes bij elkaar zoeken die mooi bij elkaar staan en er dan misschien een screene van posten. Lijkt me te gek :)

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• twaka

4

• DenkaanHenk

4

• SilverDust

3

• Goliat

2

Geplaatst: (bewerkt)

Neem de "Texudo kleren". Je kunt deze kopen in Didier Shacs, dit is een héél mooi zwart pak. Bij Legs vind je wel het type Texudo en bij "Shits" vind je ook wel texudo. Dit zijn wel coole kleding, voor een netjeze mooie heer. Deze shop zit in Rodeo, Los Santos en gaat open naar de missie "A home in the Hills".

Je kunt ook bij Binco de Black Tank (shirt) en de Woodsite (nogwat) broek kopen. En bij de kapper in Los Santos het Afro kapsel, dat is een heel groot bos haar, maar wel lekker gangsterig. Als je dan nog extra gespiert bent en wat tattoo's hebt ben je een "real-gangta!!!". Als je dat allemaal aan hebt hé :puh: . Verder gaat deze kledingshop open naar de missie "Nines and Ak's"

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Nog eentje: Scheer CJ zijn kop kaal (Kaper in Playa Del Seville, Los Santos)

En Koop een Gangster pak bij Didier Shacs, In Rodeo (Zie bericht Ruurd)

Koop dan een paar ruige ketingen voor rond je nek (Sub Urban)

En de gouden horloge bij PRO-Laps

Ik hoop dat je CJ er cool gaat uitzien, en post er een screen van in het '' CJ Screens'' topic

Geplaatst:

Dit vind ik echte Gangster Clothes. Zowat al mijn CJ's dragen dit:

Black Tank $10 Binco

Urban Camo $55 (Niet legerbroek in goren maar in Grijs) Binco

Black Low-Tops 50$ Binco

Dogtags 10$ Binco

Silver Gnocchi 3000$ Victim

SilverDust ;)

Geplaatst:
Nog eentje: Scheer CJ zijn kop kaal (Kaper in Playa Del Seville, Los Santos)

En Koop een Gangster pak bij Didier Shacs, In Rodeo (Zie bericht Ruurd)

Koop dan een paar ruige ketingen voor rond je nek (Sub Urban)

En de gouden horloge bij PRO-Laps

Ik hoop dat je CJ er cool gaat uitzien, en post er een screen van in het '' CJ Screens'' topic

Deze combinatie die je hier beschrijft is inderdaad erg indrukwekkend. Ik draag die kleren ook al een tijdje, en ben er erg tevreden over. Ik heb er een screen van staan in het topic: CJ screens, maar ik heb die screenshot voor de liefhebbers ook hier nog even neergezet.

mijncj2wo9qd.png

Geplaatst:

Dat is een wagen die de stretch vervangt, het is een mod.

Zelf ben ik ook wel benieuwd waar je hem kan downloaden

Geplaatst:

Offtopic: Je kan dan beter een PM sturen naar Julio, Die heeft waarschijnlijk die mod omdat hij de foto nam, Dus PM Julio en ga hier niet een discussie voeren...

Ontopic: Ga naar de Binco, En naar een dure winkel (Victim of Didier Sachs) en combineer stijlen van rijk en gangster. Geeft leuk effect. :)

SilverDust ;)

Geplaatst:

die tuxedo van didiershachs is vet! en die broek. en dan nog een cornow kapsel van old reece's kapsalon. en die kettingen van sub urban en dan die horloge van zip die heet zip gold. en dan ook die zwarte bril van victim. en dan zie je er echt vet uit!

Geplaatst:
Neem de "Texudo kleren". Je kunt deze kopen in Didier Shacs.

Ik kan geen winkel vinden in Rodeo die Didier Shacs heet! Ik zie in Rodeo (Los Santos) alleen maar Pro-Laps en Victim (kwam ik ook net achter dat dat een klerenwinkel was waar je in kon :bonk:)

Geplaatst:

Als je nog in LS zit dan zijn nog niet alle winkels open. ;)

Speel de game verder en je zult vanzelf zien dat er winkels opengaan.

Succes.

Geplaatst:

Nou dan zou ik bij Victim een zwart netjes pak kopen.

Met een zwarte nette broek.

Met een goude ketting.

En witte schoenen uit Prolaps. ;)

Geplaatst:

Ow sorry vergissing. :$

Didier Shacs is de laatste en duurste winkel die opengaat. Als je nog in LV zit dan is hij volgens mij nog niet open.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...