Jump to content

N.O.E En High Noon


Dago58x

Recommended Posts

N.O.E

Als eerst weet ik niet waar ik heen moet

ik volg alleen de gele marker..

Die vlieguigen Vallen mij aan en dan ontploft mijn vliegtuig..

Kan iemand mij Tip Of een kaart laten zien hoe ik deze missie kan halen..

Want ik kan het echt niet meer..

Alvast Bedankt..

High Noon

Nou ik weet wel Dat je in dit missie Pulaski moet dood maken,

maar mijn vriend zei pak een Rocket launcher en schiet op de auto van Pulaski

Ik Schiet er 5 of 6 naar die auto,Die auto Van Pulaski Ontploft Niet..

En het is ook moeilijk om hem te achtervolgen...

Kan iemand Wat Tips Over deze missie geven

ALs ik deze 2 missie's heb gehaald ben ik jullie heel erg dankbaar...

Bewerkt: door Dago58x
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dago58x

    13

  • Ruurd31

    6

  • Goliat

    3

  • Froodooo

    2

N.O.E.

Deze missie is inderdaad best lastig.

Het beste is het om niet over het land te vliegen, maar over het water.

Dan kun je ook heel goed laag blijven vliegen, want anders komen er vliegtuigen achter je aan.

Je moet dan natuurlijk alleen zorgen dat je niet in het water vliegt! ;)

Hier zie je een kaartje van hoe je moet vliegen (je moet de rode lijn volgen):

sanandreasnoe8sz.jpg

Voor nog meer info moet je even hier.kijken.

High Noon

Wat een goede tactiek is voor deze missie:

Schiet de banden van de auto van Pulaski lek, zodat hij niet zo goed meer kan rijden, en dan heb jij met een drive-by veel meer kans dat je zijn auto laat ontploffen.

Je hebt ook kans dat hij botst, op dat moment moet je uit de auto stappen, en dan de auto kapot knallen!

Op WikiGTA kun je er ook info over vinden, en wel hier.

Nog veel succes met de missies! :cya:

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Als je weer terug moet naar Verdant Meadows, dan kun je weer over het water terug, of over het land, net wat je kiest.

Wel heb je dan volgens mij niet meer dat je nog steeds laag moet blijven vliegen, dus dan is over land ook gewoon een goede optie, maar dit weet ik niet zeker

Als je nog steeds laag moet blijven, moet je gewoon weer terug over het water, en voilá, klaar!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Als je san andreas op de pc hebt vraag deze missies aan. :Y

Maar als je dit niet op de pc hebt of je wilt dit niet,ik heb wel een paar tips.

N.O.E

Stijg op en vlieg rechtendoor naar het water.Eenmaal boven het water vlieg in de richting van de gele driehoek(op de radar).Vlieg laag boven het water en zorg dat je niet crasht in het water of tegen een marquis aan.Vlieg verder tot Angel Pine en vlieg door de corone (je visebilety gaat even omhoog).Ga nu zo snel als je kan terug naar het water.En vlieg terug naar je luchtaheven,om mooi te landen.

High Noon

Zorg dat je een smg geselecteerd hebt.En wacht tot het filmpje voorbij is.Pulaski loopt nu naar zijn wagen loop achter hem aan en mik met je wapen op zijn twee banden,schiet ze plat.Nu is het heel wat makkelijker om hem in te halen en om drive-by's te doen.Als zijn auto in brand staat stapt hij uit.Rij hem plat of stap uit en schiet hem dan neer.

Veel Succes :cya:

Edit:ik zie dat er me voor zijn.

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Voor High Noon heb ik wel een tip. Ik raad je aan om één band lek te schieten, daadoor gaat de auto waar Pulaski in gaat zitten helemaal slingeren en raakt af en toe de macht over het stuur kwijt. Ik zou proberen PIT-Muneuvers op hem te doen en probeer zijn auto zo veel mogenlijk stuk te maken. Hij zal naar en richting het stadje Fort Garison rijden en daar in dat dorpje zelf ook rondjes rijden. Als Pulaski zijn wagen dan stuk is (gaat vuren) dan rent hij weg om jou te proberen te vermoorden. Pulaski zal met een Dessert Eagle rondlopen en een bodyamor (niet zichtbaar) aan hebben.

Ik heb ervaring dat je tijdens deze missie dat als je op Pulaski schiet, dat hij jou makkelijker vermoord. Het reloaden duurt opzich best lang, dus zorg dat je een krachtig wapen met veel kogels bij je hebt om Pulaski te vermoorden (M4 bijvoorbeeld).

Link to comment
Delen op andere websites

Pulaski vermoorden is heel makkelijk hoor, het is mij gelukt met gewoon een micro-uzi.

Alleen de achtervolging is lastig, ik raad je daarom aan om op het moment dat pulaski rondjes gaat rijden in het dorpje dat je dan snel probeerd om een motor te stelen, daarvanaf kan je heel makkelijk op hem schieten.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staan bij de missie High noon 2 auto's, een buffalo (die neemt pulaski mee) en een dunebuggy, je moet dus met de dune buggy pulaski achtervolgen en hem dan neerschieten zodra hij ofwel uitspapt ofwel de macht over de auto volledig kwijt is zodat je hem uit de auto kan sleuren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, uit de auto sleuren vind ik het best. Meestal in het begin bij mij in de missie, rijd hij altijd tegen dat bord aan. Dan heb je de kans om hem uit zijn auto te gooien. Maar ik denk dat je eerst dekking kan zoeken, omdat hij armor heeft en een Desert Eagle. Daar gaat best veel leven mee af, als hij je 1 keer raakt zou ik niet door op hem schieten, want dan heeft hij je. Of je moet gewoon een heel sterk wapen hebben...

Bewerkt: door Little Mister
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, uit de auto sleuren vind ik het best. Meestal in het begin bij mij in de missie, rijd hij altijd tegen dat bord aan. Dan heb je de kans om hem uit zijn auto te gooien. Maar ik denk dat je eerst dekking kan zoeken, omdat hij armor heeft en een Desert Eagle. Daar gaat best veel leven mee af, als hij je 1 keer raakt zou ik niet door op hem schieten, want dan heeft hij je. Of je moet gewoon een heel sterk wapen hebben...

Als je dan Pulaski uit de wagen hebt gegooid. Daarvoor gebeurde mij dit vaak: dat als je op Pulaski schiet, dat hij jou makkelijker vermoord. Het reloaden duurt opzich best lang (als je bijvoorbeeld met een MP5 schiet), dus zorg dat je een krachtig wapen met veel kogels bij je hebt om Pulaski te vermoorden (M4 bijvoorbeeld).

--------

Hij heeft inderdaad een bodyamor en een Dessert Eagle bij hem. Want dat zei ik hierboven ook al :clown:

Hij zal naar en richting het stadje Fort Garison rijden en daar in dat dorpje zelf ook rondjes rijden. Als Pulaski zijn wagen dan stuk is (gaat vuren) dan rent hij weg om jou te proberen te vermoorden. Pulaski zal met een Dessert Eagle rondlopen en een bodyamor (niet zichtbaar) aan hebben.
Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

maar pulaski rent snel weg naar zn eigen auto

en dan kan ik niet die banden lek schoppen?

Ik zou maar niet schoppen, want jij kan Pulaski niet rennend inhalen. Ik raad je aan om zijn band lek te schieten. Schiet er dan wél 1 band lek. Hij zal dan vluchten en hij slingert over de weg, na een tijdje raakt hij zijn macht over het stuur kwijt. Probeer hem te pakken met driveby's (schieten uit auto's) of uit zijn auto te sleuren. Probeer hem wel goed te doden, want hij is sterk gewapent en heeft een amour aan. Voor meer tips, kun je het beste even hierboven kijken. Je kunt natuurlijk ook het savegame aanvraag forum gebruiken. Dat bespaart je een hoop stress.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij een video de missie high noon gezien

die mannetje pakte daar een motor ik ging naar die plek het was leeg

Je moet het natuurlijk ook wel snel doen en het geluk hebben dat je er een tegen komt die je zo kan pakken, b.v. eentje die op het stoplicht aan het wachten is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...