Jump to content

N.O.E En High Noon


Dago58x

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dago58x

    13

  • Ruurd31

    6

  • Goliat

    3

  • Froodooo

    2

Je moet niet te ver bij jou zijn. Als dat wel gebeurt dan gaat hij failled. Dat is niet echt goed, je moet dicht op hem zitten. Het is misschien best wel een shitmissie als hij echt niet lukt. Maar>hier< vind je een filmpje over High Noon, daar staat ongeveer hoe je het beste en het snelst die missie kunt doen.

Probeer ook de tips die wij jou hierboven hebben gegeven te gebruiken, die zijn best wel nuttig en in cominatie met het filmpje moet het wel lukken.

Mocht het daarna nog niet lukken, dan zal je het echt shit vinden. Daarvoor heb je het savegame-aanvraag forum voor de PC. Daar zijn mensen altijd bereid om een missie voor jou te doen, die halen hem voor je en saven hem daarna weer. Je daarna gewoon weer verder, door de savegame op de juiste plek te plaatsen. Vergeet niet de regels en het voorbeeld goed te bekijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dago58x heeft 'm op de ps2, dat zei hij een keer.

Maar je moet het gewoon blijven proberen, mij lukt hij nu nog steeds niet in 1 keer.

Je moet zo'n motor ook alleen pakken op het moment dat hij een dorpje in rijdt, dan moet je wel net genoeg tijd hebben om een motor te pakken en weer achter hem aan te gaan.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb N.O.E net gespeeld ..

ik ging naast het zee maar als ik toch naar de zee ging stond er zo een rode marker

dat is de vijand

ik ga ook richting stad maar ze vinden me toch

kan iemand nog betere route aan me laten zien

Link to comment
Delen op andere websites

bij high noon al hij naar die auto aan het lopen is en hij rijdt weg komt hij op een straat daar (bij mij toch)glijdt hij vlak voor een helling je geeft een duwtje en dan heb je 50% kans dat je hem hebt uitgespeeld maar je moet hem er ook nog aan maken en hij heeft veel healt

Link to comment
Delen op andere websites

:puh: Ik heb gta sa 100% uitgespeeld zonder codes dus ik weet wat je moet doen. N.E.O. vlieg over de zee tot je bij angel pine bent!

High Noon, Haal de missie ``Black project,, pak het jet pack dat bij de airstrip gepakeerd staat en vlieg naar de marker toe, zet de jetpack voor het kerkhof! als pulaskie ontsnapt pak je het jetpack en schiet je pulaskie zijn banden lek! schiet hem nu neer met een mini machiene pistol of met een pistol!(Hou wel het jetpack aan!)

Mission succesfull!!!! :bier: (bij mij tenminste!......)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij NOE, is het de bedoeling om zo laag mogenlijk te vliegen. Als je te hoog vliegt, hoor je ook een vreemd geluidje en gaat het balkje dat links op je scherm staat ook oplopen. Dit balkje mag absoluut niet vol raken, anders krijg je Hydra's achter je aan.

Probeer het vliegtuig zo laag mogenlijk te houden en niet over de bomen heen te vliegen. Je moet zo dicht mogenlijk over het land heen vliegen, als je over bomen vliegt vlieg je te ver van het land. En zal het balkje vol gaan lopen. Dat is niet echt handig! Je moet verder gewoon veel proberen, totdat je goed kunt vliegen!

Kijk ook eens op dit kaartje

sanandreasnoe8sz.jpg

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een paar kaartje. Volg de paarse/roze route, deze route is helemaal over laag land. Alle stukjes soms moet je even een beetje omgaan, maar voor het grootste gedeelte is dit laag. Je vliegt om wat industrien heen en over 1 klein dorpje. Dit is een korte route en hij gaat wel makkelijk.

paars1pb.jpg

Mocht je er daarna nog niet uitkomen, en ik weet het niet zeker dat je hem op de PC hebt (volgens mij niet hé :bonk: ). Dan kun je altijd de savegame aanvraag gebruiken. Als je dat niet kunt doen in verband met het spel op de PS2 of XboX. Dan zou je altijd een vriendje kunnen vragen, of hij hem snel voor jou wil halen. Verder goed filmpjes kijken, tips lezen en andere topics opzoeken. Ik denk wel dat het dan moet lukken. Veel succes en veel oefenen ;)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...