Froodooo Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Jaja, het is weer de tijd van pasen. Overal in de supermarkten zie je weer paaseieren, paashazen, kuikentjes en nog veel meer. Voor mij een aanleiding om maar eens mee te doen, en een Paas-Sig te gaan maken. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Het konijn is niet echt heel mooi, maar dat komt omdat hij een beetje té groot in de Sig zit... Enne, vrolijk pasen! Reageren
Grove St. Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Zelf vind ik hem niet mooi. - punten: - te wazig - lettertype - klein beetje uitgerekt + punten: + achtergrond + border + leuke render + origineel idee Kortom een 6/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Zelf vind ik hem niet mooi. - punten: - te wazig - lettertype - klein beetje uitgerekt + punten: + achtergrond + border + leuke render + origineel idee Kortom een 6/10 Idem dito.. Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb de render een beetje veranderd, ik vind hem nu wel wat mooier: Reageren
P-Jamma Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Froodooo, meestal ben ik wel beter van je gewend... De Render ziet er heel "wazig" uit, het lijkt wel alsof hij heel veel vergroot is... Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Even een andere gemaakt, die ik zelf een stuk mooier vind! Reageren
Grove St. Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 + Punten: + Mooie achtergrond + Goede kleuren combinatie + Goed lettertype - Punten: - Vind de render nu weer te scherp Toch mis ik iets, een 7/10 Reageren
Goliat Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Origineel idee. Alleen het is niet wat ik van je gewend ben. Het is ook jammer dat je weer die ringen gebruikt. Omdat GL ze vaak in zijn sigs heeft verwerkt ben ik er een beetje op uitgekeken. [Ligt niet aan jou, maar meer aan mijn smaak] 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.