Jump to content

vertical bird

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik doe hem,met plezier.Vanavond is hij klaar dan edit ik men bericht wel :) .

Missie gehaald:Vertical Bird

Beloningen:$50.000,De Hydra zal nu ook op je vliegveld in Verdant Meadows spawnen,De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada.

Verder:Sorry ik had niet veel tijd ik heb gesavet op Verdant Meadows. :)

klik

Nog veel succes met de volgende missies. :cya:

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

dankje wel zie het vanaaf wel:)

----

heel erg bedankt voor het helpen:)

>>> Door Dizzee: dubbelpost samengevoegd.<<<

Geplaatst:

ik kan de save game niet in me spel krijgen kan iemand me helpen uitleggen hoe dat moet?

Eerst download je de save game die svenie heeft gepost. Hoe doe je dat? Klik op die link die svenie had gepost (deze link: klik). Dan scroll je een stukje naar onderen, en dan staat daar als het goed is: Select your download: PREMIUM / Free. Klik dan op Free. Dan scroll je weer een stukje naar onderen, en dan staat er: No premium-user. Please enter ... here: En dan moet je daar zo'n code invullen die daar staat. Als je die code ingetypt hebt, klik je op: Download from Net-Mirror 'Omega'. Dan klik je op opslaan. Dan sla je hem op in GTA San Andreas User Files. Die map staat als het goed is in Mijn Documenten. :)

Succes ermee. ;)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:
ik kan de save game niet in me spel krijgen kan iemand me helpen uitleggen hoe dat moet?

Hij moet in je San Andreas User Files, die staat hier:

Mijn documenten> GTA San andreas User Files.

Als je daar je savegame neerzet, komt het goed! ;)

Geplaatst:

ik heb op klik gedrukt en dan kom ik bij rapidshare en weet niet waar ik dan op moet klikken ?

ik heb op klik gedrukt en dan kom ik bij rapidshare en weet niet waar ik dan op moet klikken ?

Daarna moet je op "Free" klikken. Als je dat gedaan hebt, moet je een 3 cijferige code invoeren. Daarna klik je op "Download.. (nogwat)" en sla je het bestand op in "San Andreas User Files".

Als je dat allemaal gedaan hebt, kun je San Andreas weer spelen en verder gaan :)

Om het jou makkelijk te maken, heb ik hem in mijn bijlage gestopt. Je hoeft hem nu alleen nog maar in "San Andreas User Files" te zetten. Deze vind je in mijn documenten ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...