Jump to content

Leger goed getraind in NL?

Leger  

101 leden hebben gestemd

1. 1. Is het leger goed getraind in NL?

• Ja, toppie
      16
    • Ja, gaat wel
      14
    • Ja
      12
    • Mwaaaaa, niet echt
      15
    • nee, net echt
      1
    • Zeker niet!!
      13
    • Weet ik niet?
      26

Recommended Posts

Geplaatst:

idd, bij het vrede leger ofzo, moeten ze eerst ergens voor tekenen voordat ze 1 schot mogen vuren :bonk:

Ik zou zeggen hiermet defensie :fy: :kots::puh:

• Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

37

• LBG

30

• Grove St.

22

• ZOrange

12

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
idd, bij het vrede leger ofzo, moeten ze eerst ergens voor tekenen voordat ze 1 schot mogen vuren :bonk:

Aha, dus we moeten verder zonder defensie?

Hoe is het dan in Nederland?

Niet bepaald veilig dan he.

Ik heb het idee dat jij helemaal niet weet waar je over praat.

Eerst tekenen voordat je mag schieten is de grootste bullshit die ik heb gehoord over de Defensie.

Tijdens een oefening in bijvoorbeeld: 't Harde mag je sowiezo wel schieten en hoef je niet eerst voor te tekenen.

Ja en wanneer moet je anders schieten als je niet op oefening bent?

Je mag ook je dienstwapen niet meenemen, wat ook logisch is.

Je gaat in de defensie echt niet iedere dag schieten hoor, dus dat je moet tekenen voordat je mag schieten is dus echt onzin.

Geplaatst: (bewerkt)

Aha, dus we moeten verder zonder defensie?

Hoe is het dan in Nederland?

Niet bepaald veilig dan he.

Ik heb het idee dat jij helemaal niet weet waar je over praat.

Eerst tekenen voordat je mag schieten is de grootste bullshit die ik heb gehoord over de Defensie.

Tijdens een oefening in bijvoorbeeld: 't Harde mag je sowiezo wel schieten en hoef je niet eerst voor te tekenen.

Ja en wanneer moet je anders schieten als je niet op oefening bent?

Je mag ook je dienstwapen niet meenemen, wat ook logisch is.

Je gaat in de defensie echt niet iedere dag schieten hoor, dus dat je moet tekenen voordat je mag schieten is dus echt onzin.

Jongen lees eerst voor ja je je hand op je toetsenbord legt :t

Ik heb het nu over het vredes leger ( hoe dat ook heet ). Defensie bepaald wanneer ze mogen schieten, niet het leger zelf hoor. Wat heb je het nu weer opeens over een oefening. Praat is ABN ;)

JIJ:

Weet je nog geen eens wat Defensie is, je weet wel de minister van nl die bepaald of er geschoten mag worden en die alles regelt ;)

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Wist je dat vredesmissies er zijn om voor vrede te zorgen en een gebied weer op te bouwen?

Geplaatst:

Wist je dat vredesmissies er zijn om voor vrede te zorgen en een gebied weer op te bouwen?

Ik heb het als ze aangevallen worden, en zich zelf kunnen verdedigen uiteraard mogen hun niet oorlog spelen. Maar als het moet :Y

Geplaatst:

Goede getrande mischien

weet niet maar goede wpaens nee

U.S.A en Rusland en china kunnen als ze willen vanvond nog onze land verover.

Zonder moeite

ik vertrouw niet in de tijd van de 2de wereldoorlog waren we ook dach ik binnen 1dag veroverd.

In Rotterdam zijn er in 4uur 400duizend huizen kapot gegaan ken ook wel meer zijn.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Ik weet dat niet :?

Ik ben van België 8)

Dan hoef je het topic ook niet te bumpen :cab:

ja ze zijn echt toppie

Zonnet, hou aub op.

Geplaatst:

we zijn veilig nederland heeft een cnotract me tamerika als nederland word aangevallen door een ande rland dan helpt amerika nederland

Geplaatst:
we zijn veilig nederland heeft een cnotract me tamerika als nederland word aangevallen door een ande rland dan helpt amerika nederland

Ja dat zijn verbonden, maar ik heb het gewoon over nederland zelf ;)

Geplaatst:

wel ik zit in belgie in het leger, en we krijgen om de 2maand een oefening over terrorisme, en wij slagen er toch sterk in.

wat het in nederland is weet ik niet.

Geplaatst:

Ik heb getsemt voor: Ik weet het niet :bonk: Omdat in Belgie woon

Ik denk dat het Belgische en het Nederlandse leger over het algemeen hetzelfde zijn

Maar terorisme valt niet voorspelen, het is echt een netwerk van misdadigers

Van mij mogen ze de iets ruigere midelen gebruiken om dat soort schurken op te pakken

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb getsemt voor: Ik weet het niet :bonk: Omdat in Belgie woon

Ik denk dat het Belgische en het Nederlandse leger over het algemeen hetzelfde zijn

Maar terorisme valt niet voorspelen, het is echt een netwerk van misdadigers

Van mij mogen ze de iets ruigere midelen gebruiken om dat soort schurken op te pakken

Hehe.. Belgische Leger ( als dat er uberhaupt bestaat ) groter dan Nederlands leger :schater:

Ik geloof dat jullie van ons spullen mogen lenen als jullie oorlog hebben, haha grapjas :clown:

Bewerkt: door Grove St.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...