Sh Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Bij tankercommander de laatste missie nr8 dus haal ik maar niet. Het eerste gedeelte t/m ongeveer de martinbridge haal ik zonder problemen. Maar dan op die snelweg gaat het mis en staat mijn vrachtwagen zo in brand. Heeft iemand wat tips ofzo? bvd. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Bij deze laatste missie van Tanker Comander, moet je naar Las Venturas rijden. Je word veel gebeukt en geramt, dus je moet heel voorzichtig rijden. Houd de vaart er wel in zodat de politie moeilijk naast je kan komen. Je moet proberen de politie achter te laten, dat doe je door snelheid te houden en rechte wegen aan te houden. Daardoor rijd je gemakkelijk en snel. Probeer ook weinig heuvelige stukken te krijgen zodat je de snelheid daadwerkelijk houd. Edit: Chek het kaartje voor de andere post Bewerkt: 22 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Sh Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Weet jij of bribes zin hebben of komen die 4 sterren dan toch weer terug? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Die hebben tijdens deze laatste missie geen zin. De bribes liggen niet op de snelste route naar de plaatst waar je de Tanker moet afleveren. Ik weet niet zeker maar volgens mij komen ze dan gewoon terug, want als ik de cheat doe geen politie (voor 1x, niet voor altijd) dan komen ze ook gewoon weer terug. Maar hier is het beloofde kaartje, dat laatste stuk is paars. Je moet dan even van de snelweg af en dan een hek kapot rammen om zo bij het einde van deze laatste truking missie te komen. Tot Slot: Als je deze laatste Trucking missie hebt gehaald, krijg je een Asset voor het bedrijf waar je deze missie kon strten. Deze asset loopt tot $2000,= Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Die hebben tijdens deze laatste missie geen zin. De bribes liggen niet op de snelste route naar de plaatst waar je de Tanker moet afleveren. Ik weet niet zeker maar volgens mij komen ze dan gewoon terug, want als ik de cheat doe geen politie (voor 1x, niet voor altijd) dan komen ze ook gewoon weer terug. Maar hier is het beloofde kaartje, dat laatste stuk is paars. Je moet dan even van de snelweg af en dan een hek kapot rammen om zo bij het einde van deze laatste truking missie te komen.Tot Slot: Als je deze laatste Trucking missie hebt gehaald, krijg je een Asset voor het bedrijf waar je deze missie kon strten. Deze asset loopt tot $2000,= De sterren die je krijgt worden altijd vernieuwd wanneer je een politiewagen passeert die je dan ziet. Een cheat gebruiken voor 1x geen politie, of bribes oppakken heeft dus totaal geen zin. Je post daar ook wel een kaartje van de route naar Las venturas maar dat is niet altijd naar dezelfde plaats die jij aangeduid hebt. De eindbestemming in Las Venturas is altijd anders wanneer je de 8ste truckmissie opnieuw start. Ik denk de beste tip die je kan krijgen hier is, om over de spoorwegen te gaan. Je moet dan natuurlijk wel oppassen voor aankomende treinen. Langs die route kom je zo weinig mogelijk politie tegen. Reageren
Sh Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) ok thnx voor de tips edit: nu je het zegt dizzee het is inderdaad telkens anders. 1x moest ik in het noorden van las venturas Bewerkt: 22 maart 2006 door ShøøTer Reageren
Mathiz Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 mischien nog een klein tipje je kan ook nog altijd over het spoor rijden om van de politie af te zijn aleen in het stukje door los santos word dan vervelend maarja Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 kweenie of je cheats gebruikt , maar als je HESOYAM intoets is je wagen weer heel Reageren
iman Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 het blijft wel moeilijk. maar,als je alle tips probeert en als je gewoon door blijft spelen. dan, zal je het denk ik wel halen. Reageren
Sh Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Yep intussen heb ik hem gehaald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.