v.c Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 is er niet een mod waar mee je een auto of de skimmer annpast? zoals dat de auto kan vliegen als een vliegtuig of dat de skimmer niet alleen op water maar ook op het land kan? groete Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 niet dat ik weet...ik zou meer gewoon verder zoeken..maybe kom je dan wel wat leuks tegen..maar op deze site staat hij in ieder geval niet Reageren
Arjen Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Je kan een auto laten vliegen door de code: COMEFLYWITHME in te typen. Een mod waarbij de Skimmer op het land kan ken ik niet. Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Er zijn verschillende mods in omloop waarbij de skimmer wordt vervangen door een ander vliegtuig dat wel op land kan landen. Ik heb boeings, straaljagers en ufo's gezien. Ook is er een back-to-the-future mod, waarbij je dus die auto hebt om mee te rijden, en waar je dan ook mee kunt opstijgen en vliegen als je dat wilt. Zoeken moet je helaas zelf doen, ik ga hier niet adverteren voor bepaalde sites. Reageren
v.c Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2004 maar ik heb die boing maar die stijgt niet op op het land Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 ja dat klopt want hij is vervangen door de skimmer en die kan dat ook niet Reageren
v.c Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2004 jah maar weet iemand dus hoe die wel weer op land op stijgt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.