Jump to content

Help!


David22

Recommended Posts

Pas geleden is mijn laptop met vice city gecrasd en ik heb alle bestanden nog we maar hij geeft steeds een melding over een bepaald dll file waar iets mee is. Mijn vraag is nu: werkt vice city ook op windows 2000 en zo nee, welke versies wel??

Groeten David22

Link to comment
Delen op andere websites

Pas geleden is mijn laptop met vice city gecrasd en ik heb alle bestanden nog we maar hij geeft steeds een melding over een bepaald dll file waar iets mee is. Mijn vraag is nu: werkt vice city ook op windows 2000 en zo nee, welke versies wel??

Groeten David22

Volgens deze specs moet hij dat makkelijk aankunnen.

Kun je verder misschien even zeggen om welk .dll file het gaat, misschien heeft een ander persoon eens het zelfde probleem gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij geeft de melding

Kan het entrypoint van de procedure GetRawInputDeviceInfoW niet vinden in het DLL-bestand USER32.dll

:?

PS Zou het misschienniet kunnen doordat ik nog niet het geupdate naar Service Pack 3???

Link to comment
Delen op andere websites

Is alleen het Vice City gecrashed of gaat het om je hele laptop? Dus dat Windows gecrashed is.. Wat heb je allemaal veranderd of toegevoegd voor de crash? Heb je mods geïnstalleerd of iets dergelijks?

Heb je al geprobeerd Vice City opnieuw te installeren, dat lost meestal dit soort problemen wel op.. Je savegames blijven wel bewaard, omdat die in een aparte map staan in je Eigen documenten map.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn laptop met windows is gecrasd en vc niet. Ik heb geen mods (je moet me niet vragen wat het is...) geinstallerd. Ik heb trouwen VC al opnieuw geinstallerd. Hielp helaas niet.

Ik las trouwens op die site die -Matthijs- me toestuurde dat hij windows 200 pro sp 3 moet hebben en ik nog nog sp 2. Zou het daar niet door kunnen komen

Groeten David22

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...