liltuner Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 he ik ben bezig met gta real life zoals julie weten maar voor als het project af is,wil ik een autoinstaller maken. HOE doe je dat hoe maak je dat? Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 dat moet je doen met de scripter die bij de GTA mod installer zit die hier te downloaden is Reageren
liltuner Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2004 het lukt me niet,kan iemand het ff itleggen hoe et op een andere manier kan Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 er is geen andere manier (of een veel moeilijkere manier)..waar loop je vast..kan je het programma niet vinden of snap je het niet Reageren
liltuner Geplaatst: 1 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 nou,ik heb een paar voertuigen gedownload kan je met die scripter ook de .zip files laten importeren want dan is gta real life klaar Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 hoe bedoel je :huh: de sripter is een ansturingsprogramma die je bestanden snel op de goeie plaats zet Hij zet dan voor jouw al alle bestanden die je hebt aangewezen in het prces van de scripter in een aparte map met een scriptfile Deze file mod je dan in de installer selecteren en hij installeert het vol-automatisch :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.