King Room Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb al veel gezocht maar ik kan geen perfecte Userbar maker vinden? Weet hier iemand een link of een progamma waar je dat kan mee maken? Mvg. Room Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Een perfecte is er uiteraard niet. Als je ze echt naar je eigen smaak wil maken dan zou je ze zelf moeten maken in Photoshop. Jarno had wel een userbar maker gemaakt, heb alleen zo snel de link niet. Al heb ik een vermoeden dat je die al geprobeerd hebt . Reageren
King Room Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Welke link? Dan heb ik nog een vraag wat zijn de afmetingen dan van de UserBar?? MvG. Room Reageren
-Roy- Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 De link weet ik zo niet maar, de afmetingen wel. Die zijn namelijk: 350x19! Roy Reageren
King Room Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Oke Bedankt in ieder geval!!! MvG. Room Reageren
Jarno Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Jarno had wel een userbar maker gemaakt, heb alleen zo snel de link niet.Al heb ik een vermoeden dat je die al geprobeerd hebt . Mijn programma was een database met userbars. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.