meetlat Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Kan iemand voor mij dit gebouw; (op achtergrond) uit gtaIII halen en in san andreas zetten met een script dat er zo een gele pijl hangt vanonder om op 't dak te komen... ps: maak er dan aub wel een dak bij en leg eventueel een parachutte er op.. alvast bedankt voor degene die 't wilt proberen voor mij. Bewerkt: 22 maart 2006 door meetlat Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik wil het wel voor je proberen maar ik beloof niks Ik wil alleen wel graag een kaartje waar ik dit gebouw kan vinden in gta3. Greetz Wazuup Reageren
meetlat Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 ow ok ik zoek wel even een kaart voor u Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Die komt uit LCS he dus het kan zijn dat ie niet in gta3 zijn want de steden zijn volgens mij niet helemaal het zelfde. Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Ja hij moet natuurlijk wel in gta3 zitten Owja en het liefst een kaartje die de hele stad beslaat. Dus niet heel ver ingezoomd. Greetz Wazuup Bewerkt: 22 maart 2006 door Wazuup Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Liberty City Stories is toch gewoon gebaseerd op de stad van GTAIII, maar Jeroen waarom probeer je het gewoon niet zelf, ik dacht dat je kon mappen. Je moet het als volgt doen, neem de Mapping Scripts van Kam, en import de GTA3_gebouw.DFF (is even een voorbeeld naam) deze exporteer je dan gewoon weer als een SA.DFF, dit doe je ook met de Col en de TXD, dan Map je hem gewoon zoals je ook moet doen bij SA. Ook denk ik dat iemand hier niet op te wachten zit... Reageren
meetlat Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Wees gerust ik heb gta3 al sinds ik 8 was dus ik ben 100% zeker dat die toren er ook daar instaat ik zoe alleen nog een goed kaartje en op mijn psp de lokatie.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Ik ben even bezig geweest, en dit is er tot nu toe uit gekomen Alleen het bovenste deel omdat er openingen zitten in het onderste deel Zal ik proberen te verhelpen met 3dsmax. In ieder geval: Ik ga nu slapen. Ben doodsmoe Greetz Wazuup Bewerkt: 1 april 2006 door Wazuup Reageren
meetlat Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Hey coowl bedankt hij is zelfs hoger dan het hoogste gebouw in los santos en merk ik daar nou ook de wtc op ?? Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Het WTC inderdaad, van Gta Vice Vip, maar ik ben nog even bezig met wat bugs enzo eruit halen. Ik hou je op de hoogte. Greetz Wazuup Reageren
meetlat Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ok thnx maar kan je er nou ook zo'n pijl bij krijgen en een parachutte op 't dak ? Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik zal kijken wat ik kan doen, maar momenteel zit ie nog vol met bugs die ik moet wegwerken Reageren
meetlat Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Ok, er is geen haast bij ps: Wazuup mooie afbeelding onder je tekst --> predator vind zelf ook goeie films :-) en het lettertype op u site vanboven doet me ook wat aan de film denken. En lukt het een beetje met die bugs ?? 't is al lang geleden eer je iets gezegd hebt.... Bewerkt: 25 maart 2006 door meetlat Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Hier alvast een update: Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.