Jump to content

Tech Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

He,

Ik dacht laat ik maar een tech signature maken, maar dan niet hoe ze bekent staan maar met paint. Ik heb geprobeerd reliëf aan te brengen door de lijnen door te trekken en blokjes te maken.

Ik ga hem waarschijnlijk nog uitbreiden, maar even laten zien wat ik al heb. DUs de naam staat er ook nog niet op.

Rate + Comment graag ;)

V1

techsign17vx.png

V2

techsign21pu.png

Bewerkt: door Grove St.

Nou, als ik iets aardigs moet zeggen :puh:

Alletwee versies zien er zeker 'Tech' uit, alleen van het reliëf (ook in beide versies) kan ik niet veel merken. Wie weet zal je ook met schaduw e.d. moeten werken. ;)

Bewerkt: door Pietje //
Geplaatst:

Het is mooi bedacht maar echt bijzonder is het niet. Het is wel leuk gedaan. Echt tech is het niet. Het is meer streepjes code in de vorm van een doolhof . :puh: Eiegnlijk is daar niet zoveel tijd aangestoken , het resultaatzelf zegt het al. Wat ga je bijvoorbeeld aan voorbereiden? Je hebt al : Naam ,, denk dat er niet zoveel speciaals bij kan. Tech signature's past niet goed bij een render , dus als je van plan was zou het niet slim zijn om een render bij te plakken. Kijk rond in Tuts en je vind wel inspiratie in de plaatjes ..

Ik ga er ook niks in plakken, ik laat een keer wel zien hoever ik dan ben ;) Alleen de stipjes waren vervelend, omdat paint heel nauw luistert.

Bewerkt: door Grove St.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...