ZOrange Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 In welk save House saven jullie het meeste en wrm! Ik save bij na de hele tijd in verdant M. omdat ik het gewoon leuk is om te vliegen. Reageren
RobbertR Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik save hem daar ook wel eens Want als ik ergens heen moet kan ik meteen een vliegtuig pakken Reageren
Ferre Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Aan het strand van LS. Sant Maria beach, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Ik save daar vaak omdat ik zonsondergang daar heel mooi vind en ik ben in de buurt van veel leuke dingen Reageren
Swedish Power Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik waar ik het dichtste bij ben Waarom ik da doe: Omdat ik Andres helemaal moeet zoeken heb ik geen zin in Reageren
ballas Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) in grove street omdat ik daar het meeste rondhang of anders het huis waar ik het dichtste bij ben. Bewerkt: 22 januari 2006 door ballas Reageren
Dago58x Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ChinaTown In San Fierro. Het is daar heel erg gaaf En die Gang's The Triads Best Leuk.. Reageren
SWYV Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ik save me meestal in zeg maar overal eigenlijk maar meestal in die chique savehouse nabij Madd dogg's crib in Richman ofzo Reageren
De Huib Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ik bij de garage in SF I (L) import/export :D Reageren
scorpia Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Normaal het huis waar ik het dichtste bij ben maar anders dat huis in Paradiso. Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik save in SF bij het savehouse dat je gekregen hebt. Het is gelegen achter die bouwwerf. Waarom ? 1) Geen laadtijden. 2) Grote garage. 3) Dicht bij Pay Spray. 4) Dicht bij Transfender en Wheels Arc Angels. 5) Dicht bij Import/Export. 6) Dicht bij Wangcars. Nadeel : Geen Wardrobe. Dus mijn keuze is gevallen ik save daar al meer dan een halfjaar. ______________ Giorgo Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik save in SF bij het savehouse dat je gekregen hebt.Het is gelegen achter die bouwwerf. Waarom ? 1) Geen laadtijden. 2) Grote garage. 3) Dicht bij Pay Spray. 4) Dicht bij Transfender en Wheels Arc Angels. 5) Dicht bij Import/Export. 6) Dicht bij Wangcars. Nadeel : Geen Wardrobe. Dus mijn keuze is gevallen ik save daar al meer dan een halfjaar. ______________ Giorgo daar save ik ook het meeste ! Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Aan het strand van LS. Sant Maria beach, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Ik save daar vaak omdat ik zonsondergang daar heel mooi vind en ik ben in de buurt van veel leuke dingen kun je nog dansen op het strand naar die misies van og loc Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Aan het strand van LS. Sant Maria beach, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Ik save daar vaak omdat ik zonsondergang daar heel mooi vind en ik ben in de buurt van veel leuke dingen kun je nog dansen op het strand naar die misies van og loc Nee, maar je kan wel Dansen in een Club ! (waar je met Denise wel eens heengaat) Reageren
michael87 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 plane scrapyard het is gewoon een chill plaatsje je kan er goed landen en er is staat veel qua voertuigen Reageren
LucasV Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 In The Johnsons House omdat ik gewoon het meeste tijd in Los Santos zelf besteed. En anders gewoon bij het dichtsbijzijnde save-house. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.