Scarcetti Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik ook in santa maria beach omdat je daar direct ene auto hebt want er is een parking voor je huis Reageren
SamShine Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik safe het meeste in Madd Dogg's Ryhmes, Waarom? Ik zit dicht bij het platteland en bij Los Santos. Reageren
wiebje Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik het meest bij de abondend garage daar staan al mn mooie getunede auto's Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ik save ook heel vaak op het plate land en ok bij grove street gezelig daar Reageren
Dago58x Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 in Doherty Daar heb je een garage ik heb er al 4 auto's in maar derrest is het wel leuk en chinatown. heel erg leuk. er zijn gang's van Woozie Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Los Santos: Grove Street San Fierro: Doherty Garage Las Venturas: The Four Dragons Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 ik save bij waar ik het dichtstebij ben. ik denk dat mijn meesty bezochte save house (buiten the johnson house) dat huis vlak bij die vriendin waar je dat pasje moet krijgen om e missie breaking the bank at caligulas te halen. en ook die ene vlakbij the mount chilliad omdat ik graag die racen doe. (boven op de berg die mountainbike) oeneboy Reageren
Talietje Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) plaats hier je allerleukste savehuis in san andreas! (zet er een screen bij en vertel erover) dit is mijn savehuis (ergens in de buurt) in dit savehuis bewaar ik een paar goede politievoertuig. >>> Door Dizzee: Hier bestond al een topic over, ik heb die dus maar even samengevoegd. Topics merged.<<< Bewerkt: 22 maart 2006 door Dizzee Reageren
JGuntherS Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Volgens mij is dit een beetje in het verkeerde subforum, moet dit niet in SA General ? (Ik weet het, dit is moderatorgedrag, maar dat mag ik toch ook wel eens een keertje doen ) Reageren
Silverwing Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Moved naar GTA SA Forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.