kadee Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 hoi iedereen ik heb daarjuist de ultemate gta vice mod gedownload en deze map moet ik in mijn gta folder steken weet iemand waar hij soms zit Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 ja... C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Deze Computer---> Lokale vaste schijf © ----> Progam files--> Rockstargames--->GTA Vice City. Daar moet je hem plaatsen. Reageren
kadee Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 bedankt maar weet ook nog iemand hoe ik al die coole auto's in het spel zet alvast bedankt Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Kijk eens, deze hele zin is de link naar jou antwoord! Greetz Wazuup Reageren
kadee Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 ik bedoel hoe doe je het met de gta vice ultimate mod niet met de img tool en weet ook iemand hoe ik mijn jetpack kan gerbruiken Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Auto's doe je zo: druk dan op start vice, ga dan terug naar het bureaublad, met GTA VC nog aan (je moet wel ingame zijn) Druk dan op setup, scroll dan naar beneden tot je spawn cars ziet, daar zie je 12 auto namen, en erachter staan de knop welke je moet gebruiken om het te spawnen, dus bevoorbeeld RShift + 1, dat is dan de rechten Shift knop, plus nummer 1. De jetpack kan ik je niet uitleggen, dit is zeer lastig meschien weet iemand anders het. Bewerkt: 22 maart 2006 door Typhoon Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Voortaan gewoon even de ReadMe doorlezen, dat lost al heel veel help op, verder veel suc6 met het instaleren Reageren
kadee Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 bedankt om alles even goed uitleggen maar het werkt niet er komt geen auto te vooschijn ebja van de readme versta ik niets hij staat in het engels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.