v.c Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 weet iemand hoe je zo''n eigen skin maakt? Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 ja als je in je VC bestanden kijkt en je doet models > generic > player.bmp dan krijg je een uitslag van tommy..verander die en zet die in de map skins in je VC map Reageren
gtaboy Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 (bewerkt) weet iemand hoe je zo''n eigen skin maakt? hoe vind je deze spongebob B) in mijn handtekening en joriz wil je hem a.u.b op je site zetten Bewerkt: 23 september 2004 door gtaboy Reageren
Ken-D Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Best verneukt eigenlijk. Sorry:P Maybe kan je de kop iets kleiner maken ? En meer vierkant Postaldude Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 srry maar ik vind hem mislukt Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Wat maakt het uit het is zijn skin hij moet er mee spelen maar oke ik ga met je mee edmania Reageren
WauSio Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 K heb nu een adidas kleding skin gedownload maar hoe krijg ik die in het spel? :unsure: Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 ja naar je VC derectory...daar zie je een map die skins heet...zet daar het plaatje in die in je mod stond..nu start je VC...Je doet in het menu opties > player skin setup > vink jouw skin aan en start een game..et voila..je loopt met je nieuwe skin door VC Reageren
Ben Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 maar als je een skin zet kan je die dan ook weer veranderen als je wilt spelen met een andere skin?? Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 je kan zoveels skins als je wil in die map zetten..bij opties > player skin setup kun je dan de gewenste skin kiezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.