Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net me pc opgekuist en wil de graphic's van san andreas wat opkrikken kan ik dan gewoon alle txd's uit gta3.img halen en ze in TXD Workshop allemaal op none compression zetten, en dan terug in gta3.img steken heb ik dan mooiere beelden ?

Geplaatst:
Ik heb net me pc opgekuist en wil de graphic's van san andreas wat opkrikken kan ik dan gewoon alle txd's uit gta3.img halen en ze in TXD Workshop allemaal op none compression zetten, en dan terug in gta3.img steken heb ik dan mooiere beelden ?

Nee dat kan niet want je ziet alleen de textures als je ze op compressed hebt staan (als ik het goed heb).

Het enige wat je kan doen is de draw distance op zijn allerhoogst zetten en de texture detail op zijn allerhoogst zetten. Kortom, alles op zijn allerhoogst zetten in de advanced settings ;).

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dan werken ze niet meer je moet ze gewoon groter maken en wat bewerken zodat ze er beter uit zien naar jou zin.

Dus texures van 128x128 naar 256x256 vergroten bijvoorbeeld.

Edit: Jorge was sneller.

Bewerkt: door gangster28
Geplaatst:
Nee dan werken ze niet meer je moet ze gewoon groter maken en wat bewerken zodat ze er beter uit zien naar jou zin.

Dus texures van 128x128 naar 256x256 vergroten bijvoorbeeld.

Edit: Jorge was sneller.

Jep ik doe het vaak als ik een mod heb met crappy TXDs.

Ik verdubbel of ver 4 dubbel en plak nieuwe foto's van lichten en etc. er in.

Zo kan je het al heel wat verfraaien :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...