XxGiOxX Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Welke vind jij t mooiste voor Handtekening .. Leg er ook gelijk uit bij waarom aub. Dan vind ik het geen spammen. STEMMEN!! Keuze 1 : Keuze 2 : Keuze : 3 Keuze : 4 Keuze : 5 Keuze : 6 En stemmen maar ! Bewerkt: 26 maart 2006 door XxGiOxX Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Voor werk en uitstraling zou ik voor de tweede gaan. Die is echt mooi met die blaadjes en pluimpjes erachter. Maar als ik zou kiezen nam ik de eerste, Rap intereseert me meer. Een Sprite sig is niet echt mijn stijl, daarom is hij niet lelijk hé. De laatste vindt ik mooi werk alleen vindt ik dat de scanlines het wat verpesten. Je kan beter de Scanlines weglaten en wat effecten toevoegen net zoals bij de tweede sig. Post in het vervolg ook bij Showroom . Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Haha dankjewel voor je reactie.. Meer stemmen graag ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Gio, ik wil je toch even inlichten dat ik je nu toch wat veel vind spammen. Je hoeft niet na elke reactie 'Dankje, meer reacties graag'. te zeggen. ( dit doe je ook in je andere topics) Gelieve daar een beetje op te letten. Reageren
Blastov Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 De 2de en de 4de vind ik er wel erg strak uitzien Je 4de had ik al ergens anders gerate... De 2de vind ik ook al zo speciaal en heel erg mooi. De render is mooi, de achtergrond past er mooi bij, deze geef ik een 8.6 Toch blijf ik de 4de het mooist vinden Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Moved to Showroom.. Let in het vervolg even op waar je iets post. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ja sorry,Maar welke vindt jij ? Reageren
Ferre Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ja sorry,Maar welke vindt jij ? Hij is Gmod. En wou volgens mij even melden dat dit in GFX Showroom moet . Die eerste ziet er wel oke uit, alleen de achtergrond mag wat lichter. Bij die 2e is die background wel oke, maar de render vind ik er een beetje te donker voor. Die derde is wel grappig, maar ik vidn het een beetje naageaapt van Achille sig (deze). De rende rvan de vierde ziet er goed uit, alleen de achtergrodn vind ik een beetje leeg. En die schaduw bij de tekst vind ik een beetje afleiden bij die 'felle" scanlines. Misschien is het ook nog handig om meer verschillende fonts te nemen want die standaard fonts zijn nogal saai. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik heb sig al opgeslagen als Jpg.Dus kan de scanlines nie meer weghale Reageren
Ferre Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik heb sig al opgeslagen als Jpg.Dus kan de scanlines nie meer weghale Zorg er altijd voor dat je het nog kunt wijzigen. Ik sla het altijd eerst op als .PSD en dan als .PNG (mooie kwaliteit) Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Mag ik die ene render nou ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.