Goliat Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik wil alle kleding in San Andreas gaan vervangen, dat is vrij simpel maar ik wil dan wel dat ik de namen van de kleding kan veranderen. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Dit is GXT aanpassen, wat tot zover ik weet niet al te moeilijk is, hier kan je een GXT-Editor downloaden, zoals je ziet is deze voor GTA VC en III maar ik denk dat hij ook wel op SA zal werken, omdat de GXT Files niet veel van elkaar zullen verschillen vanwege hetzelfde formaat. Veel Succes verder Reageren
D-Square Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Zoals Big Bear al zei... Er is trouwens ook een speciale GXT-Editor voor SA gemaakt. Hier kun je die vinden. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik wil alle kleding in San Andreas gaan vervangen, dat is vrij simpel maar ik wil dan wel dat ik de namen van de kleding kan veranderen.Weet iemand hoe ik dit kan doen? En terwijl je toch bezig bent typt hem anders maar es in NL ook uit. Haha grapje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.