XxGiOxX Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Mijn nieuwste en mooiste sig op dit moment. Raten Aub. Maar niet zoals dit. een 8/7 _______________ Dat noem ik spammen Raten maar GreetzGio Reageren
Blastov Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik vind hem mooi, Hij heeft iets speciaals wat andere sigs niet hebben, weet niet waarom. Zal wel aan de render liggen, die is speciaal maar zeker ook mooi Verder vind ik de achtergrond echt topkwaliteit. Ik houd wel van die rustige blauw achtergronden Verder nog mooie tekst, scanlines en border ook allemaal mooi Je krijgt van mij een 8.8 Reageren
Yohan Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 *Idols imitatie: Deze heeft zeker de X-factor... Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Dankjewel GreetZGio Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Idols imitatie: Deze heeft zeker de X-factor... Yohan ?.. Wat bedoel je daarmee >>> Door .Levi.: Met idols zegt de jury altijd tegen iemand (als die heel goed kan zingen) dat die gene een X-factor heeft (iets speciaals). Jou sig heeft dus ook de x-factor (goed/speciaal dus).<<< Bewerkt: 22 maart 2006 door .Levi. Reageren
Mpp Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Mijn nieuwste en mooiste sig op dit moment. Raten Aub. Maar niet zoals dit. een 8/7 _______________ Dat noem ik spammen Raten maar GreetzGio Sorry dat ik het zeg maar jij rate ook niet uitgebreid. Maar nu ontopic : Hij is wel mooi. Render : 8 Effecten : 9.0 Tekst : 7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.