GTA-Gangstertje Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Zo dat is zeker een fout in het spel.Wel een beetje raar vind ik. Hoe kan Denise nou in San Fierro zitten. Want op Wikigta staat dat Denise alleen in Los Santos wil daten. En gaan er dan ook procenten vanaf als je dit hebt meegemaakt. En nog iets in de missie Home in the Hills. Vlugt die Los Santos Vagos member het gebouw uit. Maar opeens zag ik Denise voorbij rennen in het gebouw. Is dit ook een fout in het spel. dr lopen wel meer van die meisjes rond net zoals denise ik zag het ook wel maar het was denise niet Reageren
JGuntherS Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Het stuk SCM dat verantwoordelijk is voor de textbox: :GFDATE_30058 Actor.SetImmunities(0@, 0, 0, 0, 0, 0) fade 1 1500 03E5: text_box 'GF_H015' // You have been discovered two-timing. Your date is over. gosub @GFDATE_32517 Ik zal even onderzoeken in welke situatie dit precies in beeld komt. Het stuk SCM voor de eerste melding: :GFDATE_27924 00BE: text_clear_all 03E6: remove_text_box Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False 03BF: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_everyone_to 1 02A3: toggle_widescreen 1 if and not Car.Wrecked($1238) not Actor.Dead($1237) jf @GFDATE_28064 067B: put_camera_on_car $1238 offset -1.5 1.5 1.5 point_to_actor $1237 tilt 6.0 2 0812: unknown_action_sequence $1237 "GF_CARSPOT" "KISSING" 4.0 1 0 0 0 5000 03E5: text_box 'GF_H014' // You've been spotted by another girlfriend. Quick, shake her off your tail! $1236 = 4 // integer values jump @GFDATE_28071 Ik heb al wat gevonden; het ligt aan stat 184 (Aantal vriendinnen dat je nu hebt), en een willekeurigheidsberekening met 50% kans. Bewerkt: 25 maart 2006 door JGuntherS Reageren
Hollo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Klopt. Ik ben GTA nog eens aan het spelen (heb vorig jaar al 100% gehaald), en toch ook eens de hot-coffee mod geprobeerd. Omdat alle girlfriends nu beschikbaar zijn, is de kans dus heel groot dat je betrapt wordt! Ik ging met Helena op stap (mijn favoriet!) en opeens kwam (volgens mij) Denise aanzetten in een monstertruck! Gaaf! Toch weer iets nieuws ontdekt! PS: off-topic - krijg je nog iets extra's voor het succesvol 'bevredigen' ban je vriending? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Klopt.Ik ben GTA nog eens aan het spelen (heb vorig jaar al 100% gehaald), en toch ook eens de hot-coffee mod geprobeerd. Omdat alle girlfriends nu beschikbaar zijn, is de kans dus heel groot dat je betrapt wordt! Ik ging met Helena op stap (mijn favoriet!) en opeens kwam (volgens mij) Denise aanzetten in een monstertruck! Gaaf! Toch weer iets nieuws ontdekt! Hey Hollo, als jij stiekem vreemd gaat en je vriendin kom je tegen. Dat is dan niet zo leuk hé. Dit was al eens vaker voorgekomen. Chek daarvoor dit topic ook maar eens: klik PS: off-topic - krijg je nog iets extra's voor het succesvol 'bevredigen' ban je vriending? Ja, na het slagen van de date krijg je 5% extra liefde.. Zo krijg je sneller 100% love with your girlfriend! Bewerkt: 26 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 al heel vaak 20 keer of zo zelf dat ze met z'n 2e op mij begone te schieten Reageren
oentje13 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Zo dat is zeker een fout in het spel.Wel een beetje raar vind ik. Hoe kan Denise nou in San Fierro zitten. Want op Wikigta staat dat Denise alleen in Los Santos wil daten. En gaan er dan ook procenten vanaf als je dit hebt meegemaakt. En nog iets in de missie Home in the Hills. Vlugt die Los Santos Vagos member het gebouw uit. Maar opeens zag ik Denise voorbij rennen in het gebouw. Is dit ook een fout in het spel. Ik had ook dat van "A home in the hills en het is geen fout maar volgens mij een EE, want ik had dat altijd als ik hem deed Reageren
Heemskerk Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) maar ik ben katie kwijtgeraakt, gedumpd. wat moet ik nnu doen om haar terug te krijgen of kan dat neit meer? En hoe kan ik bijvoorbeeld een dildo aan haar geven. Kan zij mij op elk tijdstip bevredigen en zo ja hoe? Bewerkt: 14 juni 2006 door Heemskerk Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 maar ik ben katie kwijtgeraakt, gedumpd. wat moet ik nnu doen om haar terug te krijgen of kan dat neit meer? En hoe kan ik bijvoorbeeld een dildo aan haar geven. Kan zij mij op elk tijdstip bevredigen en zo ja hoe? Je kan haar niet terugkrijgen wel als je nieuw game start. Volgens mij kan je alleen bij Millie een dildo geven. Kijk voor je derde vraag eens op deze paginahier staat alle info over vriendinnen. Reageren
ik zib it Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ik heb dat ook een keer gehad nadat ik met katie klaar was met eten en we gingen in de auto en jahoor ze stak zelfs haar :fy: uit niet normaal eigenlijk wat je dan het beste kan doen is om haar te ontwijken want als ze je eenmaal te pakken heeft dan is je date over (oh en je kan ook gewoon aan andere vriendinnen een dildo geven hoor maar dan moet je relatie wel hoog zijn anders....... dan kan het heel anders uitpakken Reageren
LBG Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Zo dat is zeker een fout in het spel. Wel een beetje raar vind ik. Hoe kan Denise nou in San Fierro zitten. Want op Wikigta staat dat Denise alleen in Los Santos wil daten. En gaan er dan ook procenten vanaf als je dit hebt meegemaakt. En nog iets in de missie Home in the Hills. Vlugt die Los Santos Vagos member het gebouw uit. Maar opeens zag ik Denise voorbij rennen in het gebouw. Is dit ook een fout in het spel. Ik had ook dat van "A home in the hills en het is geen fout maar volgens mij een EE, want ik had dat altijd als ik hem deed het is geen fout en ook geen ee, het is gewoon een eigenschap van het spel. dat het niet zo vaak voorkomt maakt het nog geen easter egg Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Denk je als je in het echt een vriendin hebt dat die zo blij is als ze jou met een ander meisje zou daten? Ik kende dit al wel Had het ergens anders op internet al gelezen... @ GTA-sheep: Kon je daarna nog wel gewoon daten met beiden? Of zijn ze boos op je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.