King Room Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ZaterDag Volgens Mij Half 9[20:30] kom een film op RTL 7 Genaamd: LIKE MIKE Dat is een hele FeTTe Film!! Moet je zien;) MvG. Room Reageren
RobertSA Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Met dat jonge jongetje dat toch kei goed kan basketballen?? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 is het nodig om hier een topic over aan te maken? Je kunt dit ook posten bij rate de movie, dan kan men zeggen wat ze van de film vinden. Je kunt ook even aan een mod vragen of die het wil verplaatsen als het de bedoeling is dat we onze mening geven. Ontopic: Tsja, ik vind dit eerlijk gezegt niet mijn soort film Ik ken hem wel maar ik vind het niets, een dag later komt Ice Age, dat is wel grappig. Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Heb hem gezien,hij is wel leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.