spinechiller Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 hey, ik vroeg me af... ik zag bij zo'n tutorial van bradleyH dat hij models maakten, en die models in een apparte .img zette ( een hele lege .img ) dat zou wel handiger zijn, omdat ik nogal vaak rebuild. dat gaat dan veel sneller. iemand een idee hoe ik een soort van 2e gta3.img maak? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik weet wel hoe je er 1 kan maken maar hoe je hem moet gebruiken weet ik niet. Maken is simpel. Kopieer een .img dan plak je hem en rename je hem. Dan open je hem en delete je alles wat erin zit en dan heb je een lege .IMG Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Deze moet je dan volgens mij weer in een Data bestand toevoegen zodat dat GTA hem leest, welke weet ik niet precies. Reageren
spinechiller Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 iemand anders? bradleyH zelf? Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Gewoon de IMG kopieren. Renamen en legen. Je andere bestanden er in doen. En dan in de map data gta openen met kladblok. ## Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG IMG MODELS\CUTSCENE.IMG SPLASH loadsc2 En die veranderen naar dit. ## Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG IMG MODELS\CUTSCENE.IMG IMG MODELS\NIEUW.IMG SPLASH loadsc2 Volgens mij moet het zo ik heb het nog niet getest. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Zo moet het ook, maar pas op. Als je een nieuwe IMG maakt, zorg ervoor dat je bij het deleten 1 bestandje erin laat, anders lopen de meeste IMG-editors vast. Als je alles behalve 1 bestandje gedelete hebt, kun je je eigen bestanden toevoegen, waarna je je tijdelijke bestandje weer verwijdert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.