Jump to content

na End of line

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je na End of Line nog 'zaakjes' afhandelen als oesters enzo verzamelen? bij vice city was het volgens mij namelijk zo dat je zodra je laatste missie klaar was niet meer dingen kon doen... is dat bij sa ook?

Geplaatst: (bewerkt)

Jazeker! Je kunt nog van alles doen! Zoals Oesters verzamelen, Graffiti's maken, HorseShoe's zoeken, andere Missie's en nog veel meer! :sigaar:

Check: www.wikigta.org voor meer info hierover!! :Y

Je kunt ook MTA SA Spelen, een Online versie van San Andreas, waarmee je over het internet kunt spelen!

Bewerkt: door P-Jamma
Geplaatst:

Je kan dan nog voor de 100% gaan, als je end of the line hebt gehaalt heb je het spel nog niet uitgespeeld!

Kijk hier voor de 100% check lists, hier staan alle missie's die er voor SA zijn.

Naast de hoofdmissie's zijn er ook nog race missie's etc.

Voor de PC:

Tevens kan je ook nog MTA downloaden, die vindt je hier, dat is een mod voor SA waardoor je online met anderen kan racen, en over een tijdje ook vechten!

Zo zie je dus dat er nog genoeg te doen is!

Geplaatst:

Bedankt! Dat was ook een andere vraag van mij, of je mta moest kopen :$ of dat het legaal te downloaden is (ben tegen illegaal, vandaar ;)) maargoed, ik moet nog een paar missies tot end of line, heb niet de sweet missies op het laatst weer afgerond, maari k wilde het alvast weten :) bedankt!

die mod, mta, is dat schadelijk voor je spel zelf? ik bedoel, kan je dan ook nog gewoon het spel niet online spelen?

Geplaatst:

Het is gewoon legaal en gratis! ;)

En het is niet schadelijk voor je spel! Je start je gewone GTA gewoon op met het GTA San Andreas pictogram, en MTA met het MTA pictogram.

Geplaatst:

Met MTA Vice City kon het al. Maar voor SA zijn ze er nog mee bezig, daar zitten we allemaal op te wachten! _O_

Maar het racen is ook grappig, je moet het eigenlijk wel eens uitproberen, er zijn ook dingen zoals met staaljagers tegen elkaar vechten, of bloodring banger of destruction derby.

Het is wel heel leuk om te doen! ;)

Geplaatst:

Let niet op MTA, MTA is niet zo goed als velen willen geloven. Er is maar 1 goede multi-player mod voor GTA San Andreas en dat is SA:MP.

Die komt ook eerder uit dan de Deatmatch versie van MTA.

SA:MP komt namenlijk in april of mei dit jaar uit.

Meer informatie: www.sa-mp.com

Geplaatst:
Kan je na End of Line nog 'zaakjes' afhandelen als oesters enzo verzamelen? bij vice city was het volgens mij namelijk zo dat je zodra je laatste missie klaar was niet meer dingen kon doen... is dat bij sa ook?

Verder is de 100% halen ook een eer. Als je dat doet, weetje dat je het spel van top tot teen kent. Dat is natuurlijk leuk, en je kunt mensen helpen. Hier vind je de 100% cheklist, moet je wat weten over een missie dan kun je in deze San Andreas missie catologus kijken. Alle missies staan daar voor jou beschreven :)

Geplaatst:

Je unt na de missie End of the Line gewoon nog alles doen als er voor, ik GTA Vice City kon dit ook gewoon na de laatste missie. Handig is om na de missie End of the Line eerst alle terrotories te veroveren voordat je dingen gaat verzamelen. :Y

WikiGTA.org - Eerste vriend

Search - Tweede vriend

_O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...