RonaldVC Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Vanaf heden ben ook ik in het bezit van Photo Shop cs2, en deze signature heb ik voornamelijk gemaakt om even een beetje rond te testen. Ik heb dus voor het eerst echt gerenderd, gebrushed, ingeblend en dergelijke.. Iedereen kent de zin van de M&M's reclame wel toch: "Smelt niet in je hand, maar wel in je mond". Nou goed, dit is eruit gekomen : Comments? Wat kan beter, tips? Bewerkt: 23 maart 2006 door RonaldVC Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Comments? Ik vind hem in 1 woord geweldig. Kleurrijk, mooi afgewerkt, mooie tekst (en ook ik hou niet zo van Eminem ) dus ik geef hem voor de uitvoering een 9,8/10. Of het technisch allemaal klopt: geen idee, maar het resultaat is erg mooi Reageren
Yohan Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Woow! Niks meer aan toe te voegen behalve dit dan.. >> << en dit 10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik vind hem iets minder. - Punten: - Wazig is de render - Font past er niet bij + Punten: + De kleur + Border een 7,2/10 krijg je van mij Reageren
Goliat Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik vind 'm lachen. 10/10 Wel jammer dat je render een beetje vaag is. Tekst ook heel erg origineel! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Whoa, ik ben M'M's fan. Ik vind hem Heel erg kleurig. Render een beetje wazig. Border niet echt bij Passen.. Maar ja Het boeit niet wat hier boven staat (behalve de eerste zin ) Toppie sig Ronald 9/10 !!!! Tales Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ronald, goede vriend. Ik vind deze signature toppie, echt leuk gedaan. Alleen de render is een beetje slechte kwaliteit, dus dat is een klein minpuntje. De tekst is wel heel leuk gemaakt, verder ook mooi kleurrijk. Cijfer voor deze signature: 9,6/10. Ga zo door, Ronald en veel succes verder. Reageren
Mpp Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Hallo Ik vind de signature een beetje ammateur lijken. Omdat het te kleurrijk is. En de render is niet goed. 6.0 krijg je van mij. Sorry.. Bewerkt: 23 maart 2006 door Mpp Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Hallo Ik vind de signature een beetje ammateur lijken. Omdat het te kleurrijk is. En de render is niet goed. 6.0 krijg je van mij. Sorry.. Nouja, ik ben ook een amateur... Maar wat is er niet goed aan de render, leg het even uit, dan weet ik wat ik de volgende keer anders moet doen... Bewerkt: 23 maart 2006 door RonaldVC Reageren
Blastov Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Dit is deuidelijk een van de mooiste signatures die ik hier heb gezien. Hij is gewoon prachtig, lekker kleurrijk en mooie render. De border is ook mooi. Je krijgt van mij een 9.5 Reageren
Mpp Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Hallo Ik vind de signature een beetje ammateur lijken. Omdat het te kleurrijk is. En de render is niet goed. 6.0 krijg je van mij. Sorry.. Nouja, ik ben ook een amateur... Maar wat is er niet goed aan de render, leg het even uit, dan weet ik wat ik de volgende keer anders moet doen... Je render heb je gewoon verkeerd ingeblend. Op een render hoort geen relief enzo. Bewerkt: 24 maart 2006 door Mpp Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Zozo, wat weer lekker creatief. Je achtergrond vind ik wel leuk, maar ik heb een gevoel dat het iets té druk en/of fel is. Verder kleurt het natuurlijk wel goed bij het onderwerp. De render vind ik persoonlijk er niet echt scherp uitzien, wat ik altijd doe in zo'n geval is even naar: Filter>Sharpen>Sharpen gaan, je render word dan wat scherper. Verder is het wel een leuke render, .. De tekst kon beter al zeg ik het zelf, Eminem in het midden is verder goed, maar misschien kun je de bovenste en onderste even verwijderen, dat vind ik niet echt mooi staan. De tekst van je slogan (ofzo), is ook niet echt mijn smaak, maar voor dit gebruik, kan het ermee door. Misschien kon je beter een soort lettertype opzoeken, die op die twee M&M's lijken. De border, vind ik te dik, een 1 px zwarte border zal wel mooi staan denk ik. --------------- Achtergrond: 7.2 Render: 6.9 Tekst: 6.5 Border: 6.8 1e indruk: 7.4 Gehele indruk: 7.0 Totaal: 7 Lekker doorgaan zo! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.