ZUMZUM Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 kan ik mijn eigen muziek in need for speed underground 2 proppen zodat ik niet tegen die braat muziek hoef aan te horen. maar ik wil wel muziek op hebben. of kan dat niet? alvast bedankt. oeneboy Reageren
gta3 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ik dacht het niet. Maar de versie die ik eens heb geleend kon dat niet maaar dat was wel voor de ps2 Reageren
T@rget Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Je kunt even in de dir kijken waar speed2.exe staat (als ik het goed heb). En kijken of je ergens music ziet staan. Mischien zijn het wel mp3 bestandjes dan kan je er zelf ook bij zetten maar aangezien EA Games erg trots is op hun EA Trax denk ik het niet Reageren
PorZ19 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 ik weet er niet zo veel van dat muziek gebure maar wel over het racen en zo maar kijk eens op het Nfsfourm website http://www.needforspeedforum.nl/index.php ik heet daar melvin Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 volgens mij waren hier wel importers voor ofzo (voor NFSU1 in ieder geval wel) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.