jeffrey_greuliker Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Kan iemand mij vertellen of er ook buiten daar in vinewood ook engens anders een kart staat ? en waar de monster de vinden is ? Alvast bedankt Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Het kaartje van de karts had ik toevallig net af op WikiGTA. Ziehier het resultaat: Kart De monsterlocaties, daar wordt nog aan gewerkt Reageren
Dago58x Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Sorry Je hebt 2 x een nieuw Topic gemaakt.. Ontopic:Die Monster Weet ik niet waar die ligt maar de kart kan je vinden in madd dogg's mansion Maar Om die kart te krijgen moet je de Missie Cut Trouth Bussines afmaken.. En daarna kun je gerust naast madd dogg's mansion gaan om de kart te halen.. Veel Plezier. Reageren
RobbertR Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Je kan de Monster eventueel krijgen door: Als je die missie ''Monster'' aan het doen bent. Dan kan je naar een garage rijden. En dan het spel saven, dan staat de Monster in je garage. Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ja sorry jongens van die 2 of 3 keer die nieuwe topic maar mijn pc was beetje raar aan het doen en ik zag mijn nieuwe topic niet in heb menu dus maakte ik er nog 1 aan .. maar goed .. ik heb op die plekker gekeken maar kan ze niet vinden van die wikigta.nl weet iemand waar wel ? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Als je de missie Cut Throat Bussines hebt gedaan, dan staan ze daar gewoon. Dat hebben we uitgebreid getest en dat is ook volgens de broncode van het spel. Als dat bij jou niet zo is loont het wellicht de moeite terug te gaan naar het moment vóór die missie en het even opnieuw te proberen. Reageren
Scooter Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 eyz, mocht je de monster truck nog niet hebben dan is er altijd nog een veel makkelijkere manier, ik heb wel een kaartje waar hij staat. hij staat er niet altijd.. (niet elke dag dus) maar op maandag in iedergeval wel, en op woensdag niet. hier kaartje.. vierkant = het soort zigeunerkamp.. blokje = daar staat de monster truck tussen de caravans. kaartje: hij is verder gewoon kaal, dat wil zeggen; hij is verder niet extra mooi ''ge-pimpt'' met mooie kleuren etc. hopelijk heb je er wat aan. grtz, Cesar SA Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Maar op dat kaartje staat niet dat je in San Fierro vlakbij Zero,s shop. Ook een kart kan krijgen. Want ik heb hem daar gehaald in een steeg. Reageren
Scooter Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 eyz, ik had het toch echt duidelijk over een monster truck er zijn talloze plaatsen waar je een kart kan vinden.. onder andere idd bij de shop van zero. voor de andere plaatsen kan je kijken op: www.WikiGTA.org grtz, Cesar SA Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Maar op dat kaartje staat niet dat je in San Fierro vlakbij Zero,s shop.Ook een kart kan krijgen. Want ik heb hem daar gehaald in een steeg. Kart:Als je vóór Zero's shop staat, moet je rechts van het gebouw kijken. Daar is een muurtje en een steegje, je moet het steegje inlopen en daarna meteen links gaan. Je kunt tussen die muurtjes komen. Op het einde van dat stukje ligt een wapen: Dessert Eagle en daar links van staat een kart. Zoals GTA-Sheep al zei: "Deze staan er pas na de missie Cut Troath Buniss". Kaartje: Monster: Je kunt de (American) Monster ook krijgen door het halen van het stadium evenement 8-Track. Daarna zal hij buiten het stadium evenement in Los Santos spawnen. Nog een leuke tip: De monster heeft ook 4-wheeldrive, deze kun je activeren door de spatiebalk (handrem) ingedrukt te houden. Nu stuur je met alle 4de wielen Bewerkt: 23 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Maarten!! Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 bij michelle die vriendin als je een paar keer gedate hebt dan kan je in haar wagen de monster truck Reageren
iman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 ergens op de rand van flint county staat er ook een monster. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja als je genoeg hebt gedate met Michelle kan je in haar monster. Dan zet je na het daten die in je garage. Want als je dan terug gaat staat er toch weer een monster. Reageren
Scooter Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 ergens op de rand van flint county staat er ook een monster. eyz, als je even had gelezen en gekeken had je gezien dat ik al een kaartje had gepost, flint country is een groot gebied, maak er vervolgens even een kaartje bij als nog niemand hem had gepost, zo heeft niemand er wat aan. grtz, Cesar SA Reageren
Alexy Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Als je de driving-school in San Fierro ingaat, staat er een vrouw. Zorg dat deze je vriendin wordt, en er staat bij haar huis een monster truck. Je kan hier niet in (zover als ik ben met de missies), maar misschien later nog . Gr. Alex Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.