Xtreem-designer Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Hallo ik heb al lopen zoeken op deze forum naar een tut waar uitleg staat hoe je een gedouwnload gebouw in gta zet, ik had al bij master tut list gekeken maar heb het niet gevonden kunnen jullie helpen alvast bedankt. Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Een gedownload bestand zit meestal een readme bij maar je kunt ook een deel van deze tut gebruiken. Maar als er een ide en een ipl bij zitten dat zijn 2 tekst bestanden dan moet je die er in de map /data/maps/en daar de goede submap en dan de bestanden in de img toevoegen maar hier heb je een ide en ipl voor nodig zitten die er niet bij dan moet je die maken met de hier boven gegeven tut. Succes. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 mag ik nog iets vragen ? welk programma heb je hier voor nodig ? Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Als je even de link geeft naar de mod dan check ik het wel ff. Greetz Wazuup Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 mod die met die nissan skyline, sunshine auto's moet daardoor in de fast en the furious garage worden. Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Een gedownload bestand zit meestal een readme bij maar je kunt ook een deel van deze tut gebruiken. Ik denk dat ie de readme niet begreep omdat het duits is Oke een razendsnelle tut: - Zet je GTA VC map van alleen lezen af, door rechtermuisknop, eigenschappen, alleen lezen wegvinken te doen. - Open nu de gta3.img (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models) met de IMG-tool en zoek op een naam van een gedownloade txd file (bijvoorbeeld: air_carshow.txd) Je kan zoeken via edit, find. - Verwijder deze via commands, delete. Doe hetzelfde bij de andere txd's. - Ga nu naar commands, add en voeg al je gedownloade txd's toe. - Ga naar commands, rebuild archive, en laat het even rebuilden. En klaar! Veel plezier met je nieuwe Garage. Greetz Wazuup Bewerkt: 23 maart 2006 door Wazuup Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) eej het volgens mij hetzelfde als auto's in gta zetten , bedankt Het is een beetje mislukt denk ik Hehe gelukt Bewerkt: 23 maart 2006 door xboxsonnic Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ja, ongeveer hetzelfde als auto's. Alleen moet je dan soms nog wat cijfertjes veranderen in de handling enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.