Jump to content

feltzer en remington

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zou iemand hier wat duidelijke screenshots van een feltzer en een remington kunnen plaatsen?

ik wil die auto's namelijk exporteren maar ik weet niet hoe ze eruit zien :D:schater: :$

ik heb hier nog ff een nieuwe vraag neergezet, zie #4

Bewerkt: door sido
Zou iemand hier wat duidelijke screenshots van een feltzer en een remington kunnen plaatsen?

ik wil die auto's namelijk exporteren maar ik weet niet hoe ze eruit zien :D:schater: :$

Het is eigenlijk heel handig om wikigta te gebruiken in plaast van een nieuw topic te maken

maar ik laat het zien

De Eerste Is Remington en de tweede Feltzer

post-2452-1143125837.jpg

post-2452-1143125847_thumb.jpg

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

eyz,

mischien overbodige informatie.. maar de remington rijdt veel rond in LV...

vooral bij die savehouse rechts onderin LV. (bij mij tenminste)

srry als je dat al wist...

ik d8 ik meld het maar even want ik kon hem zelf ook niet zo snel vinden.

grtz, Cesar SA

Geplaatst:

thx bijde, k heb ze _O_:)

nu heb k nog een nieuw vraagje, ik gebruik best wel vaak een code zodat ik (en als ik in mn auto zit mn auto ook) weer helemaal heel ben/is. Maar je krijgt dan ook elke keer $250.000

Is er een code zodat ik weer helemaal blut ben, dan is het namelijk weer een beetje meer een uitdaging.

Geplaatst:

Hey Sido,

Daar is helaas geen code voor, het zou ook een beetje vreemd zijn om zo'n code te maken, vind je niet? Dat is het nadeel van cheats gebruiken, veel cheats zijn niet terug te keren en als je er dan later spijt van krijgt dan heb je gewoon pech.

Je kan natuurlijk wel gewoon een nieuw spel starten, of een savegame van iemand anders downloaden die ongeveer op dezelfde plek is en niet gecheat heeft. In het Save-Game-Aanvraag subforum kun je er een aantal downloaden. (Ze staan er eigenlijk voor een ander doeleinden, maar ik geef toe dat ik er daar wel eens wat download om af te maken.)

Succes!!

Geplaatst:

Als je wil Vragen waar die auto's zijn

kun je in de buurt van Cesar's huis zoeken..

------

>>> Door Dizzee: Hij had ze al, zie volgende quote<<<

thx bijde, k heb ze _O_:)
Geplaatst:
Hey Sido,

Daar is helaas geen code voor, het zou ook een beetje vreemd zijn om zo'n code te maken, vind je niet? Dat is het nadeel van cheats gebruiken, veel cheats zijn niet terug te keren en als je er dan later spijt van krijgt dan heb je gewoon pech.

Je kan natuurlijk wel gewoon een nieuw spel starten, of een savegame van iemand anders downloaden die ongeveer op dezelfde plek is en niet gecheat heeft. In het Save-Game-Aanvraag subforum kun je er een aantal downloaden. (Ze staan er eigenlijk voor een ander doeleinden, maar ik geef toe dat ik er daar wel eens wat download om af te maken.)

Succes!!

oke bedankt, ik had het eerst helemaal uitgespeeld met cheats maar toen savede ik er perongeluk overheen, dus was het weg. en toen heb ik de missies weer gedaan zoveel mogelijk zonder cheats.

Maar waar moet ik dan met zo'n savegame heen? hoe krijg ik die in het spel?

En anders druk ik wel een paar 100x op shift en hoop dat ik de paardelopen verlies. dan ist ook weer goed ;)

Maar waar moet ik dan met zo'n savegame heen? hoe krijg ik die in het spel?

Als je een savegame hebt gedownload, plaats je de savegame in de map "San Andreas User Files". Deze map bevind zich in Mijn Documenten. Als je dat allemaal gelukt is, kun je het spel starten. Heeft je savegame op het einde een cijfer en dat is bijvoorbeeld 8 dan moet je in het spel slotje 8 laden.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

@ Sido, Je plaatje is volgens mij te groot?? Maar ook dat je voortaan beter je plaatjes en screnshots in dit topic kunt plaatsen waar het bij hoort:klik.

SilverDust ;)

Geplaatst:

Uhhh, waarom zou hij in dat topic plaatsen alleen omdat hij wil laten zien dat hij alles verloren heeft? Dat slaat nergens op.

Tuurlijk wel, Dit topic gaat over Remmington en de Feltzer. Dus waarom zou dat hier moeten staan. Hij kan het beter in Home Made Screens zetten dan dat hij het hier zet. Daar hoort het thuis, hier niet...

SilverDust :?:puh:

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

ok, maar ik heb het in dit topic geplaatst omdat ik hier nog een vraag daarover had gesteld zodat ik niet nog een topic hoefde aan te maken :Y . maar dit gaat ook nergens meer over dus als je het mij vraagt: :slotje:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...