lucas Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 die race toyota ziet er dan wel snel uit maar is het niet hij staat denk ik niet hoog genoeg, want je ziet allemaal van die vuurspetters weet je wel er onderuitkomen. ik weet niet of dat zo hoort maar ik denk het niet, ik heb wel de x box wielen ofzoiets gedownload en mischien komt het daar door. :huh: dan heb je andere mooie wielen. KAN IEMAND MIJ HELPEN lucas :ph34r: Reageren
RTS Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Hier hoef je toch geen 3 topics voor te openen? Reageren
Thabit Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 (bewerkt) Dan moet je die banden groter maken, had ik ook! Dit moet trouwens ook in GTA Vice City Mods Help! *Ik weet het je bent nieuw! :lol: ) Bewerkt: 23 september 2004 door Mitch Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Dit moet trouwens ook in GTA Vice City Mods Help! Jajaja, ik kan niet heksen! :lol: Probeer het 's zonder wheelmod, en verander anders de grootte van de wielen. Meer daarover in het Mods forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.