Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is mijn tweede mod, het is een spyonage mod met veel gadgets. Voel je een echte saboteur met deze mod!Lees meer over deze mod in de readme

Download: http://rapidshare.de/files/16140527/spyonage.rar.html

Screenshot : http://img150.imageshack.us/my.php?image=screenshot3ef.png]screenshot3ef.th.png[/url]

Heb er plezier mee! 8):*D:D:bier::cya::Y:puh:

Stem S.V.P.

(er komt ook nog een patch!)

Oeps verkeerde link naar de screenshot :bonk: , maar er zit een screenshot in het download pakket :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Zou je eens wat duidelijkere screens kunnen posten? Want een 6 in 1 screen is nogal onduidelijk :bonk:

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Kan je niet even wat meer informatie geven over deze mod?

Wat heb je zoal veranderd en wat heb je toegevoegd, uit jou screen is dat namelijk niet op te maken.

Nou dan zet ik hier maar de informatie uit zijn readme neer:

This is my 2nde mod so is not all to good, but is is much funny!

Its a spyonage weapon pack!Feel you a reel spy with the cola can camera, the hot and night vision eye glasses, the stun gun telephone, the teacher gun telephone, the bagpack bomb and the pepper spray camera! Known bugs: if you see the pickup for the night and hot vision eye glaces you see a stupid dff file.... farder y think there are no bugs but this is my 2nde mod so there are some more bugs in it y think...

Die informatie is letterlijk overgenomen uit de readme dus don't blame me over spelfouten ;).

Geplaatst:

Misschien is het beter om je screens gewoon te posten in plaats van helemaal uploaden in een rar bestand op rapidshare.

Niet veel mensen nemen namelijk de moeite om helemaal dat bestand te downloaden en uit te pakken om alleen die screens te zien ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...