Jump to content

Voertuigen: Bus en Dune

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal. ik heb een vraagje.

weet iemand waar je de Dune kan vinden? (niet winnen maar vinden want ik weet hoe je hem moet winnen maar dat lukt me niet :$)

Geplaatst:

Voor zover ik weet kan je hem alleen krijgen door te winnen in LV klik. Verder is hij niet te krijgen gewoon op de weg of waar dan ook dus je zult moeten winnen. Download anders een 100% Savegame of vraag of iemand Kickstart wil doen in het SaveGame Aanvraagforum.

SilverDust ;)

Geplaatst:

De dune is te krijgen als je de missie Kickstart heb gedaan bij het stadion van Las Venturas. Die missie is alleen te doen op Maandag en Woensdag. De Dune spawnt dat bij de ingang van het stadion in Las Venturas

Geplaatst: (bewerkt)

Is ok volgens mij nergens te krijgen. Probeer het eens in industriegebieden daar rijden bij mij vaak Bussen rond. Hunter Quarry, RingRoad LV, Ocean Docks.

SilverDust ;)

Edit: maak niet zoveel topics aan, Maak gewoon een topic en vraag waar je de Dune en Bus kunt vinden a.u.b.

Misschien kan een mod deze topics samenvoegen??

>>> Door GTA-Sheep: Goed idee :). Heden gedaan....<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:
ik zoek de Bus (niet de coach) maar ik kan hem niet vinden :(
hij heeft ook geen spawnpunten

maar hij rijd wel vaak rond op de garver bridge

De bus/choach heeft zeker een spawn point. Deze vind je vlakk buiten San Fierro bij die zendmast. Soms staat hij op slot, maar dan moet je het spel even reloaden en dan kun je er mee wegrijden!

Het kaartje:

abc0qk.jpg

Geplaatst:

Dat is de coach ja maar eerder in dit topic zei ikdat ik de BUS zoek en niet de coach maar evengoed bedankt ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...