.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 hallo allemaal. ik heb een vraagje. weet iemand waar je de Dune kan vinden? (niet winnen maar vinden want ik weet hoe je hem moet winnen maar dat lukt me niet :$) Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Voor zover ik weet kan je hem alleen krijgen door te winnen in LV klik. Verder is hij niet te krijgen gewoon op de weg of waar dan ook dus je zult moeten winnen. Download anders een 100% Savegame of vraag of iemand Kickstart wil doen in het SaveGame Aanvraagforum. SilverDust Reageren
RobbertR Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 De dune is te krijgen als je de missie Kickstart heb gedaan bij het stadion van Las Venturas. Die missie is alleen te doen op Maandag en Woensdag. De Dune spawnt dat bij de ingang van het stadion in Las Venturas Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ik zoek de Bus (niet de coach) maar ik kan hem niet vinden Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Is ok volgens mij nergens te krijgen. Probeer het eens in industriegebieden daar rijden bij mij vaak Bussen rond. Hunter Quarry, RingRoad LV, Ocean Docks. SilverDust Edit: maak niet zoveel topics aan, Maak gewoon een topic en vraag waar je de Dune en Bus kunt vinden a.u.b. Misschien kan een mod deze topics samenvoegen?? >>> Door GTA-Sheep: Goed idee . Heden gedaan....<<< Bewerkt: 23 maart 2006 door GTA-Sheep Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 hij heeft ook geen spawnpunten maar hij rijd wel vaak rond op de garver bridge Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ik zoek de Bus (niet de coach) maar ik kan hem niet vinden hij heeft ook geen spawnpuntenmaar hij rijd wel vaak rond op de garver bridge De bus/choach heeft zeker een spawn point. Deze vind je vlakk buiten San Fierro bij die zendmast. Soms staat hij op slot, maar dan moet je het spel even reloaden en dan kun je er mee wegrijden! Het kaartje: Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Dat is de coach ja maar eerder in dit topic zei ikdat ik de BUS zoek en niet de coach maar evengoed bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.