ACID Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) hoi, ik heb problemen met mijn joypad als ik speel doet ie het gewoon maar dan ineens weer niet en dan weer wel, en bijv: met mta sta ik meteen laatste omdat dan een paar minuten me joypad uitvalt. en het ligt er ook aan hoe ik me joypad vasthoud, als ie het bijvoorbeeld niet doet moet ik hem helemaal in de lucht houden. ik heb hem daarna opengeschroeft maar alles zat gewoon goed binnenin. weet iemand wat dit probleem is moet ik soms nieuwe drivers hebben ??? p.s. de joypad is een tesun usb-706 p.s. het is een pc joypad plaatje van mijn joypad Bewerkt: 23 maart 2006 door spacerune Reageren
Johan O. Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 is hij draadloos ? zoja; dan kan er misschien iets zijn wat er op stoort zoniet, dan zou ik ff drivers zoeken Reageren
ACID Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 nee hij is niet draadloos, ik heb de driver geeinstalleerd maar misschien is ie verouderd, maar op google kan ik geen drivers vinden heeft iemand een link voor de driver van deze joypad misschien ligt het ergens anders aan, weet iemand misschien waar het aan kan liggen ?? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Check de aansluiting. Als hij goed aangesloten is kan het het volgende zijn: Omdat het van invloed is hoe je de joypad houdt tijdens het spelen lijkt het op een kabelbreuk. Waarschijnlijk op de plek waar de kabel de joypad ingaat, of bij de stekker bij de pc. Bij sommige houdingen maakt hij wel contact, en bij andere niet. Waarschijnlijjk is het niet te zien van buitenaf, omdat de kabel vermoedelijk ergens binnenin gebroken is.. Ik denk dat dat het probleem is, zulke dingen komen vaak voor bij joypads, vanwege het intensieve gebruik. Reageren
ACID Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Check de aansluiting. Als hij goed aangesloten is kan het het volgende zijn:Omdat het van invloed is hoe je de joypad houdt tijdens het spelen lijkt het op een kabelbreuk. Waarschijnlijk op de plek waar de kabel de joypad ingaat, of bij de stekker bij de pc. Bij sommige houdingen maakt hij wel contact, en bij andere niet. Waarschijnlijjk is het niet te zien van buitenaf, omdat de kabel vermoedelijk ergens binnenin gebroken is.. Ik denk dat dat het probleem is, zulke dingen komen vaak voor bij joypads, vanwege het intensieve gebruik. je hebt gelijk RonalVC bij sommige houdingen doet ie het wel ik denk zelf ook dat het een kabelbreuk is, maar hoe kan ik er voor zorgen dat ie het weer doet ?? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Check de aansluiting. Als hij goed aangesloten is kan het het volgende zijn: Omdat het van invloed is hoe je de joypad houdt tijdens het spelen lijkt het op een kabelbreuk. Waarschijnlijk op de plek waar de kabel de joypad ingaat, of bij de stekker bij de pc. Bij sommige houdingen maakt hij wel contact, en bij andere niet. Waarschijnlijjk is het niet te zien van buitenaf, omdat de kabel vermoedelijk ergens binnenin gebroken is.. Ik denk dat dat het probleem is, zulke dingen komen vaak voor bij joypads, vanwege het intensieve gebruik. je hebt gelijk RonalVC bij sommige houdingen doet ie het wel ik denk zelf ook dat het een kabelbreuk is, maar hoe kan ik er voor zorgen dat ie het weer doet ?? Ja, ik weet niet of het uit kan om hem te laten repareren, bovendien weet je niet 100% zeker of het wel aan de kabel ligt.. Start eens een spel en gebruikt je joypad. Tijdens het spelen moet je de kabels net voordat hij de joypad ingaat een paar keer heen en weer bewegen. Als hij dan af en toe uitvalt kan je haast zeker vanuit gaan er ergens een breuk zit in de kabel.. Je kan natuurlijk eens vragen in een computerwinkel ofzo of het duur is om het te laten repareren, maar ik denk dat je net zo goed een nieuwe kan kopen tegen dezelfde prijs. Maar probeer eerst even tijdens het spelen een beetje die kabel naar links, rechts, boven en beneden te bewegen, dan kom je er wel achter of de kabel ergens een breuk heeft. Reageren
ACID Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ik denk dan dat er een breuk in de kabel zit, want hij doet het nog steeds niet als ik met de kabel beweeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.